Bitkowska Agnieszka Anna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Bitkowska Agnieszka Anna
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Zarządzanie
(2)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka (organizacja)
(1)
Organizacje
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Rozwój osobisty
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Biuro zarządzania procesami w teorii i praktyce gospodarczej / Agnieszka Bitkowska. - Wydanie 1. - Warszawa : Difin, 2018. - 134 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach [123]-132.
Dla kadry menedżerskiej, specjalistów z zakresu zarządzania procesowego, pełnomocników do spraw jakości, doktorantów, uczestników studiów podyplomowych, studentów uczelni ekonomicznych.
Wprowadzenie do zarządzania procesami Istota i klasyfikacja procesów Istota zarządzania procesami Struktura zarządzania procesami Uwarunkowania zarządzania procesami Funkcjonowanie biura zarządzania procesami Istota i przesłanki powstania bilxa zarządzania procesami Zadania i funkcje biura zarządzania procesami organizacja biła zarządzania procesami Struktura biura zarządzania procesami Uwarukowania funkcjonowania biura zarządzania procesami Dojrzałość procesowa organizacji a funkcjonowanie biura zarządzania procesami Menedżer procesu w kontekście funkcjonowania biura zarządzania procesami Zespół procesowy w kontekście funkcjonowania biura zarządzania procesami Miękkie aspekty zarządzania procesami a realizacja usług biura zarządzania procesami Biuro zarządzania procesami W praktyce gospodarczej Funkcjonowanie biur zarządzania procesami na świecie Funkcjonowanie biur zarządzania procesami w Polsce Analiza porównawcza funkcjonowania biur zarządzania procesami Na świecie i w Polsce. Biuro zarządzania procesami - ujęcie praktyczne Biuro zarządzania procesami w międ4marodowej grupie kapitałowej Biuro zarządzania procesami w przedsiębiorstwie produkcyjnym Rola i zadania biur a zarządzania procesami Budowa i rozwój biura zarządzania procesami.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 544 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 14441 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia strony [113]-123.
Dla pracowników działów personalnych, menedżerów, doradców zawodowych oraz studentów.
Relacje jako kluczowy element kapitału niematerialnego organizacji Kapitał niematerialny organizacji Relacje w ujęciu psychospołecznym, organizacyjnym i ekonomicznym Koncepcja kapitału relacyjnego Wartość kapitału relacyjnego - próby pomiaru Zarządzanie relacjami z klientami Istota zarządzania relacjami z klientami Narzędzia zarządzania relacjami z klientami Pomiar kapitału relacyjnego klienta Obsługa klienta podstawą zarządzania relacjami z klientami Wewnętrzny kapitał relacyjny organizacji - zarządzanie relacjami z pracownikami Koncepcja zarządzania relacjami z pracownikami Zarządzanie zaangażowaniem jako element zarządzania relacjami z pracownikami Kulturowe uwarunkowania budowania wewnętrznego kapitału relacyjnego Zarządzanie relacjami z pracownikami w organizacji będącej w kryzysie Relacje wymagają zaufania i autentyczności. Etyczny kontekst relacji z pracownikami Praktyka zarządzania relacjami z pracownikami - przyczynek empiryczny Źródła trudności w zarządzaniu relacjami z pracownikami w ocenie menedżerów z sektora przedsiębiorstw Urzędnicza kadra kierownicza o zarządzaniu relacjami z pracownikami - analiza wyników badania jakościowego Przykład wykorzystania narzędzi CRM w branży farmaceutycznej Studia przypadków Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie banku Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie międzynarodowego przedsiębiorstwa sektora farmaceutycznego Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie przedsiębiorstwa transportowego Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie przedsiębiorstwa z branży kosmetycznej Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie międzynarodowego przedsiębiorstwa z branży odzieżowej.
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 13
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5777 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności