Bohdanowicz Leszek
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Bohdanowicz Leszek
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Kluby piłkarskie
(1)
Organizacje
(1)
Piłka nożna
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 333-349
Dla praktyków, kibiców, studentów kierunków i specjalności zarządzania w sporcie oraz wszystkich, którzy chcieliby poznać najważniejsze aspekty funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich oraz ich strategie rozwoju.
Ewolucja i cele działania klubów piłkarskich 15 1.1. Fenomen piłki nożnej 15 1.2. Znaczenie orientacji biznesowej w zarządzaniu nowoczesnym klubem piłkarskim 18 1.3. Etapy rozwoju orientacji biznesowej klubów 27 1.4. Finansowe aspekty funkcjonowania klubów piłkarskich 33 1.4.1. Cel sportowy a cele finansowe 33 1.4.2. Twarde i miękkie ograniczenia budżetowe 40 Własność klubów piłkarskich i jej ewolucja 49 2.1. Znaczenie właścicieli 49 2.2. Formy własności klubów piłkarskich 53 2.2.1. Stowarzyszenia 53 2.2.2. Spółki notowane na giełdzie papierów wartościowych 57 2.2.3. Spółki nienotowane na giełdzie 60 2.2.4. Własność kibiców 66 2.3. Motywy posiadania klubów piłkarskich 69 Zarządzanie strategiczne klubem piłkarskim 75 3.1. Proces zarządzania strategicznego 75 3.2. Podstawowe elementy strategii klubu piłkarskiego 80 3.2.1. Wizja 80 3.2.2. Misja 82 3.2.3. Cele 85 3.2.3.1. Zakres celów 85 3.2.3.2. Pomiar stopnia realizacji celów 89 3.2.4. Strategiczne wartości 92 3.2.5. Koncepcja podstawowej działalności klubu 94 3.3. Model strategii klubu piłkarskiego 97 3.4. Krótkowzroczność strategiczna w zarządzaniu klubami 100 Zasobowe podejście w zarządzaniu strategicznym klubem piłkarskim 105 4.1. Zasobowe podejście w zarządzaniu strategicznym 105 4.2. Klub piłkarski jako sieć budowania wartości dla interesariuszy 108 4.3. Nośniki wartości dla interesariuszy 110 4.3.1. Drużyna i zawodnicy 110 4.3.2. Rywalizacja sportowa 112 4.3.3. Klub 114 4.3.4. Stadion piłkarski 116 4.3.4.1. Stadion jako obiekt 116 4.3.4.2. Stadion jako miejsce wydarzenia 124 4.3.5. Marka, tradycja i merchandising 126 4.3.5.1. Marka 126 4.3.5.2. Historia i tradycja 131 4.3.5.3. Marketing i merchandising 134 4.4. Budowanie tożsamości klubów oparte na odróżnianiu się i nośnikach wartości 139 Strategie budowania pionu sportowego 143 5.1. Przesłanki budowy strategii pionu sportowego 143 5.1.1. Ewolucja gry w piłkę nożną 143 5.1.2. Wzrost znaczenia budżetu 146 5.2. Strategie budowania pionu sportowego 149 5.2.1. Cykl generowania przychodów przez klub piłkarski 149 5.2.2. Strategie w układzie relatywny budżet - zachowania na rynku transferowym 151 5.3. Budowanie strategii pionu sportowego 157 5.3.1. Model trwałego rozwoju sportowego 157 5.3.2. Elementy strategii pionu sportowego 165 5.3.2.1. Składowe strategii 165 5.3.2.2. Filozofia gry 166 5.3.2.3. Styl gry 168 5.3.2.4. Ocena i rekrutacja zawodników oraz trenerów 178 Akademie piłkarskie w strategiach klubów 183 6.1. Znaczenie akademii 183 6.2. Koncepcja podwójnej kariery w procesie szkolenia 186 6.3. Proces zarządzania talentami w akademii piłkarskiej 191 6.3.1. Etapy procesu zarządzania talentami 191 6.3.2. Czynniki sukcesu młodych zawodników 194 6.4. Strategiczne elementy rozwoju akademii piłkarskich 198 6.4.1. Obszary przewag strategicznych akademii piłkarskich 198 6.4.2. Obszar organizacyjny 203 6.4.3. Obszar szkoleniowo-rekrutacyjny 209 6.5. Obszar materialny 219 Kierunki dywersyfikacji działalności klubów piłkarskich 223 7.1. Strategia specjalizacji a strategia dywersyfikacji 223 7.2. Strategie w układzie produkt-rynek 225 7.3. Przyczyny dywersyfikacji działalności piłkarskiej 229 7.4. Rodzaje dywersyfikacji 233 7.5. Kooperacyjne formy rozwoju klubów piłkarskich 237 7.5.1. Rozwój poprzez tworzenie sieci 237 7.5.2. Kierunki koopetycji klubów 239 Globalizacja i strategie umiędzynarodowiania w piłce nożnej 243 8.1. Etapy globalizowania piłki nożnej 243 8.2. Przesłanki internacjonalizacji działalności klubów piłkarskich 246 8.3. Podstawowe kierunki internacjonalizacji klubów piłkarskich 249 8.3.1. Pierwsza drużyna 250 8.3.2. Drużyna kobieca 255 8.3.3. Akademie piłkarskie 256 8.3.4. Współpraca instytucjonalna 260 8.3.5. Działalność społeczna 262 8.3.6. E-sport 263 8.4. Strategie wzrostu klubów piłkarskich w układzie regionalność - bliskość biznesowa 264 Zarządzanie relacjami z interesariuszami oraz społeczna odpowiedzialność 269 9.1. Społeczności klubów piłkarskich 269 9.1.1. Tworzenie społeczności oraz ich spójność 269 9.1.2. Inicjatywy społeczności klubów 273 9.2. Interesariusze i ich wpływ na kluby 276 9.3. Znaczenie samorządów lokalnych dla klubów 280 9.4. Budowanie relacji z interesariuszami poprzez społeczną odpowiedzialność 283 9.4.1. Zakres społecznej odpowiedzialności klubów piłkarskich 283 9.4.2. Instytucjonalizacja społecznej odpowiedzialności w klubach piłkarskich 285 9.4.3. Polityka klubów w zakresie społecznej odpowiedzialności 288 9.4.3.1. Wymiar społeczny 288 9.4.3.2. Wymiar środowiskowy 293 Znaczenie analityki i innowacji w tworzeniu przewag strategicznych klubów piłkarskich 299 10.1. Analityka piłkarska w strategiach klubów 299 10.2. Moneyball w zarządzaniu klubami piłkarskimi 302 10.3. Innowacje w strategiach klubów 311 10.3.1. Innowacje technologiczne w klubach piłkarskich 311 10.3.2. Ośrodki naukowo-badawcze 316 10.3.3. Centra innowacji 320 10.3.4. Innowacje społeczne klubów piłkarskich 326
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152762 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności