Jabłoński Marek Marian
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Jabłoński Marek Marian
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Bezpieczeństwo
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Karta wyników kompleksowa
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Menedżerowie
(1)
Transport kolejowy
(1)
Zarządzanie
(1)
Świat
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręczniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 343-353.
Zakres i metodyka badań mechanizmów efektywnego zarządzania bezpieczeństwem w transporcie kolejowym Zarządzanie systemowe i procesowe w transporcie kolejowym Doskonalenie aspektów zarządzania jako czynnik zwiększający możliwości poprawy bezpieczeństwa w transporcie kolejowym a podejście systemowe Podejście procesowe w efektywnym zarządzaniu bezpieczeństwem w transporcie kolejowym Bezpieczeństwo transportu kolejowego - aspekty zarządcze Zarządzanie ryzykiem technicznym i zawodowym w transporcie kolejowym Ryzyko techniczne w transporcie kolejowym Modele zarządzania ryzykiem technicznym w transporcie kolejowym System zarządzania ryzykiem w transporcie kolejowym - założenia metodologiczne Integracja i konfiguracja a system zarządzania ryzykiem w transporcie kolejowym Zakres prawny budowy Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ryzykiem w przedsiębiorstwie kolejowym Zakres organizacyjny budowy Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ryzykiem w przedsiębiorstwie kolejowym Zakres technologiczny budowy Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ryzykiem w przedsiębiorstwie kolejowym Kluczowe aspekty kultury bezpieczeństwa w transporcie kolejowym Ryzyko zawodowe w transporcie kolejowym Miejsce i rola stosowania dobrych praktyk w zarządzaniu ryzykiem i bezpieczeństwem z wykorzystaniem benchmarkingu Zalecenia strategiczne dla przedsiębiorców kolejowych w zakresie stosowania ryzyka technicznego i zawodowego Zarządzanie czynnikiem ludzkim w transporcie kolejowym Czynnik ludzki w Systemach Zarządzania Bezpieczeństwem w transporcie kolejowym Kryterium porównawcze wybranych metod oceny czynnika ludzkiego w kontekście bezpieczeństwa transportu kolejowego Ocena błędów ludzkich z wykorzystaniem wybranych metod a zarządzanie bezpieczeństwem w transporcie kolejowym system klasyfikacji Model SHELL Eye tracking Pointing and Calling Błędy ludzkie w systemach sterowania ruchem kolejowym Zarządzanie ryzykiem wystąpienia błędów ludzkich w transporcie kolejowym Systemy sterowania ruchem klasy B a czynnik ludzki Błędy ludzkie i ich kategoryzacja Zarządzanie zmianą w transporcie kolejowym Zarządzanie znaczącymi zmianami w transporcie kolejowym Kodeksy postępowania, systemy odniesienia i szacowanie ryzyka jawnego oraz określenie scenariuszy i środków bezpieczeństwa jako źródło dobrych praktyk w zarządzaniu ryzykiem i bezpieczeństwem w transporcie kolejowym Metody wyceny ryzyka jawnego - krytyczna analiza Przygotowywanie raportów z wyceny i oceny ryzyka - kluczowe doświadczenia i problemy Miejsce i rola niezależnych jednostek inspekcyjnych w polskim prawodawstwie Zadania niezależnych jednostek inspekcyjnych w zarządzaniu ryzykiem w transporcie kolejowym Dokumentacja niezależnych jednostek inspekcyjnych w zarządzaniu ryzykiem w transporcie kolejowym Rekomendacje i zalecenia związane z funkcjonowaniem niezależnych jednostek inspekcyjnych w warunkach polskich Zastosowanie procedury akredytacji w procesie wyłaniania jednostek oceniających adekwatność procesu zarządzania ryzykiem Wprowadzanie innowacji w transporcie kolejowym a dopuszczalność ryzyka Zarządzanie utrzymaniem wagonów towarowych System zarządzania utrzymaniem wagonów towarowych - założenia metodyczne Utrzymanie wagonów towarowych z punktu widzenia wymagań Rozporządzenia Komisji (UE) nr 445/2011 z dnia 10 maja 2011 r. w sprawie systemu certyfikacji podmiotów odpowiedzialnych za utrzymanie w zakresie obejmującym wagony towarowe oraz zmieniające rozporządzenie (WE) nr 653/2007 Zarządzanie ryzykiem w procesie utrzymania wagonów towarowych Zarządzanie konfiguracją w procesie utrzymania wagonów towarowych Zarządzanie konfiguracją w systemie VPI Zarządzanie interfejsami w utrzymaniu wagonów towarowych Doskonalenie procesu zarządzania utrzymaniem taboru kolejowego Zarządzanie utrzymaniem infrastruktury kolejowej Nowe trendy zarządzania utrzymaniem a wybrane regulacje prawne Zarządzanie konfiguracją w procesie utrzymania infrastruktury kolejowej Prewencyjne utrzymanie infrastruktury kolejowej - zarys nowego podejścia Wybrane przykłady innowacyjnych rozwiązań w sferze zarządzania utrzymaniem infrastruktury kolejowej oraz zarządzania konfiguracją Rekomendacje doskonalenia procesów zarządzania utrzymaniem w polskich przedsiębiorstwach kolejowych Zarządzanie bocznicami kolejowymi Implementacja dyrektywy 2012/34 UE w sprawie utworzenia jednolitego obszaru kolejowego - nowelizacja ustawy o transporcie kolejowym Sporządzenie statutu sieci kolejowej jako nowy obowiązek zarządcy infrastruktury usługowej Wymagania dla użytkowników bocznic kolejowych w zakresie procedury postępowania z wypadkami Operacjonalizacja procesów zarządczych bocznicy kolejowej w kryterium bezpieczeństwa Objęcie bocznic kolejowych certyfikatem bezpieczeństwa przewoźnika kolejowego Zarządzanie jakością przewozów kolejowych Zarządzanie jakością usług a transport kolejowy Jakość usług przewozów kolejowych a wymagania prawne - podejście interdyscyplinarne Monitorowanie jakości w transporcie pasażerskim - zarządzanie wynikami Relacja systemu zarządzania jakością a system zarządzania bezpieczeństwem w transporcie kolejowym Monitorowanie i audytowanie w systemach zarządzania bezpieczeństwem oraz utrzymaniem wagonów towarowych w transporcie kolejowym Monitorowanie w systemach zarządzania Monitorowanie wobec założeń systemów zarządzania bezpieczeństwem i utrzymaniem w transporcie kolejowym Monitorowanie wyników z wykorzystaniem wspólnych wskaźników bezpieczeństwa Zarządzanie wiedzą i informacją w ramach monitorowania bezpieczeństwa w transporcie kolejowym Mechanizmy efektywnego monitorowania strategii bezpieczeństwa i parametrów systemu zarządzania bezpieczeństwem w transporcie kolejowym Audytowanie systemów zarządzania w transporcie kolejowym Wymagania prawne opisujące mechanizmy kontroli oraz audytu w systemach zarządzania bezpieczeństwem i utrzymaniem Kontrola i audyt w systemach zarządzania bezpieczeństwem i utrzymaniem Rekomendacje dla audytorów Systemów Zarządzania bezpieczeństwem i utrzymaniem w transporcie kolejowym Nowa teoria zarządzania bezpieczeństwem w transporcie kolejowym i jej perspektywy rozwoju Czwarty Pakiet Kolejowy jako źródło doskonalenia Systemów Zarządzania Bezpieczeństwem w Transporcie Kolejowym Alerty bezpieczeństwa, zalecenia Państwowej Komisji ds. Badania Wypadków Kolejowych i wnioski z kontroli Najwyższej Izby Kontroli jako źródło doskonalenia Systemów Zarządzania Bezpieczeństwem w Transporcie Kolejowym Cyberbezpieczeństwo i jego uwarunkowania jako dalszy obszar doskonalenia Systemów Zarządzania Bezpieczeństwem w Transporcie Kolejowym Kluczowe rekomendacje strategiczne dla dalszego rozwoju i doskonalenia mechanizmów efektywnego zarządzania bezpieczeństwem w transporcie kolejowym Analiza krytyczna systemów zarządzania bezpieczeństwem i utrzymaniem w transporcie kolejowym Założenia nowej teorii zarządzania bezpieczeństwem w transporcie kolejowym Konceptualizacja nowej teorii zarządzania bezpieczeństwem w transporcie kolejowym Szczegółowy zakres przeprowadzonych badań jakościowych w latach 2007-2017 Wykaz typowych błędów implementacyjnych występujących w trakcie budowy, wdrażania i oceny Systemów Zarządzania Bezpieczeństwem dla przewoźników kolejowych zgodnie z Rozporządzeniem KE 1158/2010 362 Wykaz typowych błędów implementacyjnych występujących w trakcie budowy, wdrażania i oceny Systemów Zarządzania Utrzymaniem zgodnie z Rozporządzeniem KE 445/2011
Sygnatura czytelni BMW: VI H 54 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 14602 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [303]-308.
Dla studentów kierunków zarządzania i ekonomii, słuchaczy podyplomowych studiów menedżerskich, w tym studiów MBA oraz menedżerów wyższego i średniego szczebla zarządzania, a także dla członków rad nadzorczych spółek kapitałowych.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 473 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 80
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135621 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 135620 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4848 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 207-217.
Dla menedżerów i pracowników komórek personalych, dla studentów na kierunkach administracji i zarządzania.
Ewolucja roli czynnika ludzkiego organizacji 1.1. Czynnik ludzki a postęp techniczno-organizacyjny 1.2. Organizacja przedtaylorowska 1.3. Organizacja taylorowska 1.4. Organizacja "human relations" 1.5. Organizacja zhumanizowana 1.6. Organizacja współczesna 1.7. Umiejętności pracownicze a typy organizacji Klasyczne ujęcia kompetencji pracowniczych 2.1. Kompetencje pracownicze w naukach o zarządzaniu 2.2. Rola menedżerów w rozwoju organizacji 2.3. Przedtaylorowskie ujęcia kompetencji menedżerskich 2.4. Czynniki organizacji pracy w szkole klasycznej 2.4.1. Hierarchiczny podział pracy 2.4.2. Poziomy podział pracy 2.5. Wyróżniki klasycznych ujęć uzdolnień kierowniczych 2.5.1. Profil idealnego kierownika 2.5.2. Zadania kierownika klasycznej organizacji 2.6. Strategie w identyfikacji kompetencji wykonawców 2.6.1. Psychofizjologiczna 2.6.2. Strukturalna 2.6.3. Behawioralna 2.7. Talenty pracownicze 2.7.1. Klasyczna interpretacja talentów pracowniczych 2.7.2. Struktura talentu 2.7.3. Funkcje talentów pracowniczych Podstawy metodyczne badania kompetencji 3.1. Źródła współczesnego podejście do badania kompetencji. 3.2. Nurty badawcze w identyfikacji kompetencji 3.2.1. Strukturalizm 3.2.2. Fenomenologia 3.2.3. Behawioryzm 3.2.4. Synteza nurtów badawczych 3.3. Dominujące podejścia do kompetencji pracowniczych 3.3.1. Podejście twarde 3.3.2. Podejście miękkie 3.4. Wybrane modele kompetencji pracowniczych 3.4.1. Modele amerykańskie 3.4.2. Modele brytyjskie Samoorganizacja 4.1. Istota, cechy i pojęcia pokrewne 4.2. Autonomia i zespołowość jako atrybuty samoorganizacji 4.3. Autonomia i zespołowość w wybranych typach organizacji 4.3.1. Organizacja klasyczna - praca indywidualna 4.3.2. Organizacja human relations - nieformalne grupy pracownicze 4.3.3. Organizacja zhumanizowana - zespoły problemowe i samokierujące 4.3.4. Organizacja współczesna - zespoły interfunkcjonalne i samokierujące 4.4. Zespoły samokierujące - przegląd wyników badań 4.5. Nauka o złożoności jako perspektywa interpretacji samoorganizacji 4.6. Techniczne uwarunkowania samoorganizacji 4.7. Samoorganizacja a współczesne koncepcje zarządzania Współczesne ujęcia kompetencji pracowniczych 5.1. Istota i komponenty kompetencji pracowniczych 5.1.1. Kompetencje pracownicze w ujęciu statycznym 5.1.2. Dynamiczne ujęcie kompetencji pracowniczych 5.2. Funkcje kompetencji pracowniczych 5.2.1. Systemowe ujęcie funkcji kompetencji pracowniczych 5.2.2. Funkcje kompetencji pracowniczych na tle podejścia 9sytuacyjnego 113 5.2.3. Funkcje kompetencji a kategorie pracy 5.3. Metodologiczna architektura rozwoju kompetencji pracowniczych w samoorganizacji 5.3.1. Benchmarking - imitacja 5.3.2. Zarządzanie wiedzą - wzmacnianie 5.3.3. Reengineering - modelowanie 5.4. Talenty pracownicze z perspektywy nowej ekonomii 5.5. Sposoby rozwoju kompetencji pracowniczych i tworzenia innowacji Kompetencje pracownicze a kapitał intelektualny 6.1. Istota i struktura kapitału intelektualnego 6.2. Kapitał intelektualny a wartość rynkowa spółek 6.3. Wybrane metody pomiaru kapitału intelektualnego 6.3.1. Metody ilościowe 6.3.2. Metody jakościowe 6.4. Kompetencje pracownicze podstawą analizy kapitału intelektualnego organizacji 6.5. Założenia i wytyczne analizy kapitału intelektualnego Kierowanie pracownikami we współczesnej organizacji 7.1. Strategia i struktura organizacji 7.1.1. Istota i rodzaje strategii współczesnej organizacji 7.1.2. Strategia organizacji połączeniem strategii świadomych i emergentnych 7.1.3. Struktura procesowo-macierzowa 7.2. Kultura organizacyjna 7.2.1. Interpretacja kultury organizacji 7.2.2. Kultura wysokiej tolerancji niepewności 7.2.3. Wartości stymulujące kształtowanie kultury współczesnej organizacji 7.3.Funkcje kierownicze 7.3.1. Funkcja identyfikacji 7.3.2. Funkcja organizowania 7.3.3. Funkcja komunikowania 7.3.4. Wytyczne realizacji funkcji kierowniczych 7.4. Funkcja motywacyjna 7.4.1. Teorie motywacji i ich implikacje praktyczne 7.4.2. Motywowanie przez inwigilację 7.4.3. Zasady kształtowania zachowań pracowniczych 7.5. Komunikowanie się 7.5.1. Komunikowanie się czynnikiem racjonalności działań 7.5.2. Komunikowanie się oparte na poszukiwaniu sprzężeń zwrotnych. 7.5.3. Komunikowanie się na styku "obszarów swobodnej działalności". 7.5.4. Kierowanie oparte na mediacji
Sygnatura czytelni BMW: VI E 193 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 129349 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności