Osowska Krystyna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Osowska Krystyna
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Gastronomia
(1)
Hotelarstwo
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Gatunek
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja)
U góry okł.: Podręcznik, technik hotelarstwa, technikum, szkoła policealna.
Zaw. ćwiczenia.
Bibliogr. s. [145]-146. Netogr. s. 146.
Sygnatura czytelni BWF: XII L 60
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 5916 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja)
U góry okł.: Technik żywienia i gospodarstwa domowego. Technikum. Szkoła policealna. Podręcznik.
Bibliogr. s. [281]-282. Netogr. s. 282.
Do nauczania zawodu technik żywienia i gospodarstwa domowego.
Podstawy prowadzenia działalności gospodarczej 1.1. Potrzeby i ich klasyfikacje 1.2. Produkt i jego elementy 1.2.1. Usługa jako produkt 1.2.2. Usługi gastronomiczne w Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) 1.3. Czynniki wytwórcze – zasoby 1.4. Gospodarka rynkowa 1.4.1. Rodzaje rynków 1.4.2. Podmioty i elementy rynku usług gastronomicznych 1.4.3. Mechanizm rynkowy 1.5. Tworzenie podmiotów gospodarczych 1.5.1. Podmiot gospodarczy 1.5.2. Działalność gospodarcza 1.5.3. Osoba fizyczna i prawna 1.5.4. Procedura zakładania działalności gospodarczej 1.5.4.1. Numery niezbędne przy rejestracji i prowadzeniu przedsiębiorstwa 1.5.5. Dokumenty związane z założeniem i prowadzeniem przedsiębiorstwa 1.5.6. Pojęcie przedsiębiorstwa 1.5.7. Klasyfikacja przedsiębiorstw 1.5.8. Formy organizacyjno-prawne przedsiębiorstw 1.5.8.1. Przedsiębiorstwa indywidualne osób fizycznych 1.5.8.2. Spółki i ich rodzaje 1.5.8.3. Przedsiębiorstwa państwowe 1.5.8.4. Spółdzielnia 1.6. Podatki i inne opłaty ponoszone przez przedsiębiorstwo 1.6.1. Podatki dochodowe i ich rodzaje 1.6.2. Podatek od towarów i usług 1.6.3. Inne podatki odprowadzane do urzędu skarbowego 1.6.4. Podatki i opłaty płacone do urzędu gminy/miasta Rachunkowość przedsiębiorstwa 2.1. Podstawowe pojęcia dotyczące rachunkowości 2.2. Cena w gastronomii i jej rodzaje 2.2.1. Ustalanie ceny sprzedaży w gastronomii 2.2.2. Klasyfikacja kosztów 2.2.3. Kalkulacja cen w zakładach gastronomicznych 2.3. Majątek przedsiębiorstwa i źródła jego pochodzenia 2.3.1. Aktywa przedsiębiorstwa 2.3.1.1. Zużycie środków trwałych i amortyzacja 2.3.2. Pasywa przedsiębiorstwa 2.3.2.1. Kredyt i leasing 2.4. Bilans 2.5. Dokumentacja księgowa w zakładach gastronomicznych 2.6. Wynik finansowy przedsiębiorstwa gastronomicznego 2.7. Inwentaryzacja Elementy marketingu 3.1. Pojęcie marketingu 3.2. Rodzaje marketingu 3.3. Rodzaje orientacji przedsiębiorstw 3.4. Podstawowe funkcje marketingu 3.5. Lokalizacja i otoczenie zakładów gastronomicznych 3.6. Instrumenty (elementy) marketingu 3.6.1. Produkt w ujęciu marketingowym 3.6.1.1. Produkt, jego elementy i struktura 3.6.1.2. Cykl życia produktu 3.6.1.3. Analiza usług świadczonych przez zakład gastronomiczny – macierz BCG 3.6.1.4. Asortyment i marka produktu 3.6.2. Cena jako element marketingu 3.6.2.1. Cena w gastronomii – specyfika 3.6.2.2. Elastyczność cenowa popytu 3.6.2.3. Metody ustalania cen 3.6.2.4. Upusty cenowe 3.6.3. Promocja 3.6.3.1. Promocja – pojęcie, cele, elementy 3.6.3.2. Reklama 3.6.3.3. Promocja dodatkowa 3.6.3.4. Public relations (PR) 3.6.3.5. Sprzedaż osobista (akwizycja) 3.6.4. Dystrybucja 3.6.4.1. Pojęcie i organizacja dystrybucji 3.6.4.2. Kanały dystrybucji 3.6.4.3. Rodzaje dystrybucji 3.6.4.4. Franchising w gastronomii 3.6.5. Personel jako element marketingu 3.6.6. Dodatkowe elementy marketingu 3.7. Informacje i badania marketingowe 3.7.1. Istota i zakres badań marketingowych 3.7.2. System Informacji Marketingowej 3.7.3. Rodzaje i metody badań 3.7.4. Etapy badań marketingowych 3.7.5. Kwestionariusz ankiety – zasady budowy 3.7.5.1. Ankieta badania 3.8. Zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwach gastronomicznych 3.8.1. Pojęcie i fazy zarządzania marketingowego 3.8.2. Analiza SWOT 3.8.3. Misja i cele przedsiębiorstwa gastronomicznego 3.8.3.1. Strategie marketingowe 3.9. Planowanie marketingowe w gastronomii Zarządzanie przedsiębiorstwem 4.1. Pracownik w zakładzie gastronomicznym 4.1.1. Rola człowieka w procesie pracy 4.1.2. Umowy o pracę i ich rodzaje 4.1.3. Prawa i obowiązki pracownika i pracodawcy 4.1.4. Czas pracy 4.1.5. Urlopy pracownicze 4.1.6. Polityka personalna przedsiębiorstwa 4.2. Wynagrodzenia pracowników 4.2.1. Pojęcie, funkcje i podział płacy 4.2.2. Zasady wynagradzania i systemy płac 4.2.3. Obowiązkowe obciążenia wynagrodzenia 4.3. Organizacja stanowiska pracy 4.3.1. Ergonomia pracy 4.3.2. Schematy organizacyjne przedsiębiorstw 4.4. Style komunikowania 4.5. Style kierowania 4.6. Konflikty w firmie i sposoby ich rozwiązywania 4.7. Techniki negocjacji cen z dostawcą i klientem 4.8. Normowanie i kontrola pracy 4.8.1. Wydajność pracy 4.8.2. Systemy zapewniania jakości i zarządzania nią w gastronomii 4.9. Biznesplan przedsiębiorstwa Podstawy biurowości 5.1. Wyposażenie biura 5.2. Materiały, sprzęt i urządzenia biurowe 5.2.1. Materiały biurowe 5.3. Instrukcja kancelaryjna 5.3.1. Obieg dokumentacji biurowej 5.3.2. Systemy kancelaryjne pism 5.3.3. Przechowywanie akt i kategorie archiwalne pism 5.4. Redagowanie pism 5.4.1. Zasady redagowania pism 5.4.2. Elementy składowe pisma 5.4.3. Adresowanie kopert 5.4.4. Blankiety korespondencyjne i ich rodzaje 5.4.5. Pisma w sprawach osobowych 5.4.6. Pisma w sprawach handlowych Rynek pracy 6.1. Popyt i podaż na rynku pracy 6.2. Podmioty rynku pracy 6.3. Podział rynku pracy 6.4. Bezrobocie – przyczyny, rodzaje, skutki 6.4.1. Polityka państwa na rynku pracy – formy walki z bezrobociem 6.5. Metody poszukiwania pracy 6.6. Agencje i instytucje pośrednictwa pracy 6.6.1. Publiczne służby zatrudnienia 6.6.2. Ochotnicze Hufce Pracy 6.6.3. Agencje zatrudnienia Gospodarka międzynarodowa 7.1. Integracja gospodarcza – modele i cele integracji 7.2. Warunki i etapy integracji 7.3. Czynniki wpływające na procesy integracyjne 7.4. Unia Europejska i jej organy 7.5. Proces globalizacji 7.5.1. Szanse i zagrożenia globalizacji
Sygnatura czytelni BMW: VI F 127 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 132635 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności