Pluta-Olearnik Mirosława
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Pluta-Olearnik Mirosława
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Nazwisko Imię
(95)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Meryk Radosław
(79)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Klupiński Kamil
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Ekonomia
(2)
Usługi
(2)
Nauczanie
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83581, 83580 L (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 127-[128].
PODSTAWY TEORETYCZNE MARKETINGU USŁUG Marketing usług w świetle dorobku wiedzy o marketingu Przekroje badań nad marketingiem usług Specyfika usług w ujęciu marketingowym PRZESŁANKI I ZASADY STOSOWANIA MARKETINGU USŁUG Orientacja marketingowa w działalności przedsiębiorstw usługowych Badania marketingowe i segmentacja nabywców usług Marketing-mix w dziedzinie usług (analiza porównawcza) STRATEGIA MARKETINGOWA USŁUG (kompozycja pięcioelementowa) Strategia marketingowa produktu-usługi Planowanie i rozwój produktu w działalności usługowej Koncepcja cyklu życia produktu-usługi Kształtowanie jakości produktu-usługi Strategia marketingowa cen usług Czynniki kształtujące ceny usług Warianty strategii cen usług Strategia marketingowa dystrybucji usług Kanały dystrybucji usług Gęstość i lokalizacja sieci usługowej przedsiębiorstwa Strategia marketingowa promocji usług Promocja usług a ich specyficzne cechy Wykorzystanie środków promocji w dziedzinie usług Strategia marketingowa kształtowania personelu usługowego Rola personelu usługowego firmy w ujęciu marketingowym Procedura kształtowania personelu firmy usługowej pod kątem osiągania celów marketingowych MARKETING WYBRANYCH DZIEDZIN USŁUG (modele, przykłady aplikacji) Strategia marketingowa w dziedzinie usług turystycznych Strategia marketingowa w dziedzinie usług bankowych Strategia marketingowa w dziedzinie usług ubezpieczeniowych MARKETING W DZIAŁALNOŚCI USŁUGOWYCH ORGANIZACJI NIEDOCHODOWYCH Cel i zakres działania organizacji niedochodowych a zasady marke¬tingu Segmentacja rynku na potrzeby organizacji niedochodowych Strategie marketingowe w usługowych organizacjach niedochodo¬wych Zastosowanie marketingu w organizacjach niedochodowych na przy¬kładzie działalności ośrodków kultury
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85076 L, 85078, 85077 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 116555 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności