Szymańska Katarzyna (organizacja i zarządzanie)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Szymańska Katarzyna (organizacja i zarządzanie)
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kultura organizacyjna
(3)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Monografie PŁ)
Na okładce odmienny tytuł serii: Monografie Politechniki Łódzkiej. Na grzbiecie numer kolejny wydawnictw PŁ: 2100.
Bibliografia przy pracach.
CZĘŚĆ I - KULTURA BEZPIECZEŃSTWA ORGANIZACJI Ocena poziomu kultury bezpieczeństwa w polskich przedsiębiorstwach - wyniki badań Bączkowska Katarzyna Kultura bezpieczeństwa i społeczna odpowiedzialność, jako determinanty rozwoju przedsiębiorstwa Górny Adam Ryzyko zawodowe a kultura bezpieczeństwa Niziołek Konrad Bezpieczeństwo informacji, a bezpieczeństwo danych osobowych w kulturze uczelni technicznych Wiśniewska Małgorzata, Wiśniewski Zbigniew Ocena kultury bezpieczeństwa w sektorze MIŚP na podstawie badań przedsiębiorstw z regionu łódzkiego Znajmiecka-Sikora Marta CZĘŚĆ II - JAKOŚĆ I ERGONOMIA W KULTURZE ORGANIZACYJNEJ Pozycja ergonomii w kulturze organizacyjnej przedsiębiorstwa Hanki ewicz Krzysztof Kultura organizacyjna w modelach zarządzania jakością i doskonałości Szczepańska Katarzyna, Kosiorek Dariusz Kształtowanie kultury organizacyjnej w procesie implementacji zarządzania jakością Trenkner Małgorzata CZĘŚĆ III - POZOSTAŁE ASPEKTY KULTUROWE Rola kultury organizacyjnej w funkcjonowaniu akademickich przedsiębiorstw spin off Korpysa Jarosław Kulturowy kontekst zarządzania projektami Kozień Ewa Wpływ kultury organizacyjnej na efektywność zarządzania i reputację przedsiębiorstw hotelowych Kurleto Małgorzata Kształtowanie kultury organizacyjnej klubu sportowego Kużbik Paweł Kultura organizacji w zarządzaniu relacjami z klientem Walasek Robert Googliness jako przykład kultury proefektywnościowej Wojtaszczyk Katarzyna Scena kulturowych różnic na przykładzie teatru - refleksje z badań Janiak-Rejno Iwona, Żarczyńska-Dobiesz Agnieszka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152333 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach i na stronach 405-421.
Dla studentów politechnik, uczelni ekonomicznych, uniwersytetów i innych szkół wyższych.
1. Wprowadzenie do metod i technik zarządzania Katarzyna Szymańska 1.1. Ewolucja metod i technik zarządzania 1.2. Istota metod i technik zarządzania 1.3. Metody i techniki zarządzania – definicje 1.4. Wybrane klasyfikacje metod i technik zarządzania 2. Audyt Anna Juźwicka 2.1. Audyt w organizacjach gospodarczych 2.2. Funkcje, cele i zadania audytu 2.3. Klasyfikacja audytu 3. Benchmarking Anna Adamik 3.1. Definiowanie benchmarkingu 3.2. Klasyfikacje działań benchmarkingowych 3.3. Korzyści i wady benchmarkingu 3.4. Etapy tworzenia benchmarkingu 4. Brainstorming – burza mózgów Anna Walecka 4.1. Istota, rodzaje i zasady burzy mózgów 4.2. Etapy burzy mózgów 4.3. Zasady warunkujące efektywność sesji burzy mózgów 4.4. Rodzaje burzy mózgów 5. Controlling w organizacjach gospodarczych Anna Juźwicka, Stefan Lachiewicz 5.1. Geneza, istota i zasady controllingu 5.2. Funkcje i rodzaje controllingu 5.3. Miejsce controlingu w strukturze organizacyjnej 6. Diagram Ishikawy i diagram Pareto Sylwia Flaszewska 6.1. Istota, charakterystyka i zastosowanie diagramów Ishikawy i Pareto 7. Just in Time Anna Walecka 7.1. Główne założenia i zastosowanie metody Just in Time w organizacji 7.2. Etapy wprowadzania systemu Just in Time w organizacji 7.3. Czynniki efektywności systemu Just in Time 7.4. Korzyści z zastosowania Just in Time 8. Lean Management Anna Adamik 8.1. Istota Lean Management 8.2. Wdrażanie Lean Management w organizacji 8.3. Lean Management – zalety i wady 9. Macierz BCG Michał Nowicki 9.1. Geneza i istota analizy portfelowej metodą macierzy BCG 9.2. Konstrukcja macierzy i procedura analizy portfelowej metodą BCG 9.3. Analiza portfelowa BCG – przykładowe portfele i przebieg procedury diagnozy portfela badanego obiektu 9.4. Zalety i ułomności klasycznej metody BCG 10. Macierz Hofera Agnieszka Zakrzewska-Bielawska 10.1. Istota i zastosowanie macierzy Hofera 10.2. Macierz Hofera – budowa 10.3. Wady i zalety macierzy Hofera 11. Macierz McKinseya Agnieszka Zakrzewska-Bielawska 11.1. Istota, elementy i zastosowanie macierzy McKinseya 11.2. Macierz McKinseya – strategie działania 11.3. Czynniki wpływające na konstrukcję macierzy McKinseya 12. Marketing mix Piotr Sitkiewicz 12.1. Geneza i istota koncepcji marketingu mix 12.2. Podstawowe warianty koncepcji marketing mix 12.3. Etapy wprowadzania koncepcji marketing mix w organizacji 12.4. Wady i zalety koncepcji marketing mix 13. Metoda cyklu życia produktu Sylwia Flaszewska 13.1. Istota cyklu życia produktu 13.2. Cykl życia produktu – etapy 13.3. Cykl życia produktu – zagrożenia 14. Outsourcing Marek Matejun 14.1. Istota i teoretyczne podstawy outsourcingu 14.2. Podstawowe rodzaje outsourcingu 14.3. Korzyści i zagrożenia wynikające ze stosowania outsourcingu przez współczesne organizacje 14.4. Proces outsourcingu w praktyce gospodarczej 15. PEST Piotr Sitkiewicz 15.1. Istota metody PEST 15.2. Cechy, funkcje i warianty metody PEST 15.3. Etapy wprowadzania metody PEST do organizacji 15.4. Wady i zalety analizy PEST 16. Pięć sił Portera Agnieszka Zakrzewska-Bielawska 16.1. Istota, elementy i zastosowanie metody 16.2. Czynniki pięciu sił Portera 16.3. Formy analizy pięciu sił Portera 16.4. Pięć sił Portera – wady i zalety 17. Reengineering Karolina Zofia Kapuścińska 17.1. Reengineering jako metoda procesowa – geneza, charakterystyka 17.2. Cechy, funkcje i rodzaje reengineeringu 17.3. Etapy wprowadzania reengineeringu w organizacji 17.4. Wady i zalety reengineeringu 18. Six Sigma Michał Nowicki 18.1. Geneza, filozofia i istota systemu Six Sigma 18.2. Matematyczne podstawy Six Sigma 18.3. Six Sigma w praktyce – nieustanne usprawnianie procesu 18.4. Determinanty sukcesu oraz walory i ułomności systemu Six Sigma 19. Strategiczna Karta Wyników – Balanced Scorecard Katarzyna Szymańska 19.1. Ogólne założenia, istota i wykorzystanie Strategicznej Karty Wyników 19.2. Płaszczyzny SKW 19.3. Procedura wdrażania SKW w organizacji 20. SWOT Michał Nowicki 20.1. SWOT – geneza i istota 20.2. Procedura analizy SWOT 20.3. Obszary analizy SWOT 20.4. Przykład analizy SWOT-TOWS – ilustracja procedury diagnostycznej 20.5. Analiza SWOT – rezultaty, ograniczenia i praktyczne wskazówki 21. Time Based Management Anna Adamik 21.1. Geneza i podstawowa charakterystyka Time Based Management 21.2. Główne założenia TBM 22. Total Quality Management – TQM Katarzyna Szymańska 22.1. Geneza, pojęcie, znaczenie i zastosowanie TQM 22.2. Główna idea TQM 22.3. Piramida TQM 22.4. TQM – etapy wdrażania 22.5. Wybrane instrumenty, zasady, metody, narzędzia kompleksowego zarządzania jakością 22.6. TQM w Hewlett Packard 23. Zarządzanie przez delegowanie Anna Walecka 23.1. Charakterystyka i zastosowanie 23.2. Warunki skutecznego delegowania 23.3. Stopnie delegowania 23.4. Delegowanie – etapy 23.5. Delegowanie – wady i zalety
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154798 N, 154799 N (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie PŁ)
Na okładce odmienny tytuł serii: Monografie Politechniki Łódzkiej. Na grzbiecie numer kolejny wydawnictw PŁ: 2097.
Bibliografia przy pracach.
CZĘŚĆ I - ROLA KULTURY W FUNKCJONOWANIU ORGANIZACJI Istota i pojęcie kultury organizacyjnej w zarządzaniu organizacją Sylwester Kania Kulturowy kontekst funkcjonowania organizacji w Polsce Bogusz Mikuła Kultura organizacyjna jako wymiar strategii zasobowej przedsiębiorstwa Rafał Krupski Wpływ kultury organizacyjnej na postawy i zachowania pracowników - wyniki badań Katarzyna Gadomska-Liła Rola kultury organizacyjnej w stymulowaniu zachowań społecznie odpowiedzialnych Wiołeta Dębczyńska, Tadeusz Zaborowski Funkcje kultury organizacyjnej w zarządzaniu antykryzysowym Anna Starosta Kultura techniczna a rozwój przedsiębiorstwa Magdalena K. Wyrwicka W poszukiwaniu zrozumienia oddziaływania kultury organizacyjnej na twórczość w organizacjach Katarzyna Bratnicka CZĘŚĆ II - KSZTAŁTOWANIE KULTURY ORGANIZACYJNEJ Elastyczność jako przejaw kultury organizacyjnej w elastycznych zakładach wytwórczych Bogdan Nogalski, Przemysław Niewiadomski Zmiany w kulturze organizacyjnej w wyniku kryzysu w przedsiębiorstwie Anna Wałecka Analiza czynników kształtujących psychospołeczne warunki pracy w aspekcie zarządzania rozwojem organizacji Marzena Pytel-Kopczyńska Kultura jako czynnik integracji i rozwoju w metodyce know-why Anna Piekarczyk Kultura organizacyjna a coaching Małgorzata Kołodziejczak Dobór właścicieli procesów i kształtowanie kultury w organizacji procesowej Aleksandra Zaleśna CZĘŚĆ III - ASPEKTY KULTUROWE W ORGANIZACJACH RÓŻNEGO TYPU Wartości kulturowe w organizacji uwikłanej Ewa Stańczyk-Hugiet Kultura organizacyjna z perspektywy pracownika Anna Michałkiewicz Identyfikacja kultury organizacyjnej uczelni wyższej na podstawie analizy jej witryny internetowej Adam Depta Kulturowe determinanty zarządzania przedsiębiorstwami klastrowymi Anna Maria Lis, Adrian Lis Wpływ kultury organizacyjnej na ekonomiczne i społeczne wyniki działalności rolniczych spółdzielni produkcyjnych Małgorzata Matyja Zmiany kultury organizacyjnej na przykładzie małego przedsiębiorstwa Magdalena Gorzełany-Dziadkowiec Profil kultury organizacyjnej w małym przedsiębiorstwie - próba identyfikacji Jacek Jaworski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152325 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Politechniki Łódzkiej ; nr 2374)
Bibliografia, netografia na stronach 209-233.
ROZDZIAŁ 1. W kierunku otwartej kultury organizacyjnej – podstawy epistemologiczne 1.1.Era Przemysłu 4.0 wyzwaniem dla współczesnych przedsiębiorstw 1.2.Kultura organizacyjna - ewolucja poglądów 1.3.Od zamkniętych do otwartych modeli kultur organizacyjnych 1.4.Otwarta kultura organizacyjna - próba definicji 1.5.Zarządzanie kulturą organizacyjną w erze IR 4.0 ROZDZIAŁ 2. Wymiary otwartej kultury organizacyjnej przedsiębiorstw 2.1.Wymiar otwartość na przestrzeń 2.2.Wymiar otwartość na innowacje 2.3.Wymiar otwartość na zmiany 2.4.Wymiar otwartość wewnętrzna ROZDZIAŁ 3. Metodyka badań 3.1.Procedura badawcza 3.2.Model badawczy i pomiar zmiennych 3.3.Narzędzia analizy statystycznej 3.4.Dobór próby i charakterystyka badanych przedsiębiorstw ROZDZIAŁ 4. Kultura organizacyjna w praktyce przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce w erze IR 4.0 - wyniki badań 4.1.Ocena uwarunkowań zewnętrznych i wewnętrznych ery IR 4.0 4.2.Uwarunkowania zewnętrzne i wewnętrzne ery IR 4.0 względem cech przedsiębiorstw 4.3.Ocena wymiarów otwartej kultury organizacyjnej 4.4.Ocena stopnia otwartości kultury organizacyjnej badanych przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154398 N, 154399 N (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności