Wójcik Magdalena (bibliotekoznawca)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Wójcik Magdalena (bibliotekoznawca)
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Rzeczywistość rozszerzona
(1)
Służba informacyjna biblioteczna
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [175]-196. Indeks.
Publikacja dofinansowana przez Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego ze środków służących rozwojowi młodych naukowców oraz uczestników studiów doktoranckich
1.Wirtualność i realność - wybrane konteksty 1.1.Wirtualność i realność jako kategorie filozoficzne 1.1.1.Zacieranie granic między wirtualnością a realnością 1.1.2.Wirtualność i realność - problemy definicyjne 1.1.3.Wirtualność i realność - tradycja filozoficzna 1.1.4.Wirtualność i realność a integralność i tożsamość człowieka 1.2.Wirtualność i realność - kontekst informacyjny 1.2.1.Specyfika źródeł tradycyjnych i elektronicznych 1.2.2.Wirtualizacja bibliotek 1.2.3.Wirtualność i realność w usługach bibliotecznych 1.3.Rozszerzona rzeczywistość a wirtualna rzeczywistość - perspektywa technologiczna 1.3.1.Rzeczywistość wirtualna a rzeczywistość rozszerzona - cechy i różnice 1.3.2.Wirtualność i realność w informatyce - zacieranie granic 1.4.Wybrane konteksty analizy wirtualności i realności - podsumowanie 2.Rozszerzona rzeczywistość - różne perspektywy 2.1.Rozszerzona rzeczywistość jako pole badań informatyki 2.1.1.Geneza i stan badań nad rozszerzoną rzeczywistością z perspektywy informatyki 2.1.2.Komercyjne wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości w informatyce 2.2.Rozszerzona rzeczywistość jako pole badań nauk społecznych i humanistycznych 2.2.1.Rozszerzona rzeczywistość w psychologii 2.2.2.Rozszerzona rzeczywistość w socjologii 2.2.3.Rozszerzona rzeczywistość w pedagogice 2.2.4.Rozszerzona rzeczywistość w naukach o zarządzaniu 2.2.5.Rozszerzona rzeczywistość w naukach o kulturze 2.3.Rozszerzona rzeczywistość jako obszar działalności praktycznej 2.3.1.Główne obszary wykorzystania rozszerzonej rzeczywistości 2.3.2.Praktyczne aspekty wykorzystania rozszerzonej rzeczywistości w działalności informacyjnej 2.3.3.Praktyczne aspekty wykorzystania rozszerzonej rzeczywistości w działalności usługowej 2.4.Rozszerzona rzeczywistość jako przedmiot badań bibliologii i informatologii 2.4.1.Stan badań nad rozszerzoną rzeczywistością z perspektywy bibliologii i informatologii 2.4.2.Związki problematyki rozszerzonej rzeczywistości z wybranymi obszarami badań bibliologii i informatologii 2.4.3.Propozycje tematów badawczych 2.4.4.Źródła potencjalnych problemów poznawczych 2.5.Wybrane konteksty analizy rozszerzonej rzeczywistości - podsumowanie 3. Współczesne usługi informacyjne bibliotek - cechy i specyfika 3.1.Usługa j ako kategoria ekonomiczna 3.1.1.Serwicyzacja gospodarki 3.1.2.Usługa a produkt - zacieranie granic 3.1.3.Specyfika e-usług 3.1.4.Jakość usług a ich ekonomiczna wartość 3.1.5.Usługi informacyjne na rynku gospodarczym 3.1.6.Usługa jako element ekonomii doświadczeń (experience economy) 3.1.7.Projektowanie usług (service design) jako element ekonomii doświadczeń 3.1.8.Grywalizacja usług jako element ekonomii doświadczeń 3.2.Cechy współczesnych usług informacyjnych bibliotek 3.2.1.Usługi wirtualne lub hybrydowe 3.2.2.Usługi realizowane przy użyciu nowych technologii 3.2.3.Usługi wspierające samodzielność użytkowników 3.2.4.Usługi dostępne całodobowo 3.2.5.Usługi spersonalizowane 3.2.6.Usługi angażujące użytkowników 3.2.7.Usługi współtworzone przez użytkowników 3.2.8.Usługi synchroniczne 3.2.9.Usługi dostarczane wielokanałowo 3.2.10.Usługi zanurzone w życiu użytkowników 3.2.11.Cechy bibliotecznych usług informacyjnych - podsumowanie 3.3.Współczesne usługi informacyjne bibliotek - próba typologizacji 3.3.1.Typologia usług informacyjnych - stan badań 3.3.2.Typologia usług informacyjnych - propozycja schematu 3.4.Jakość usług bibliotecznych 3.4.1.Rozszerzona rzeczywistość a jakość usług bibliotecznych 3.4.2.Badanie jakości usług świadczonych w środowisku rozszerzonej rzeczywistości 3.4.3.Zarządzanie jakością usług w bibliotece 3.5.Nowe technologie we współczesnych usługach informacyjnych bibliotek - przykłady działań 3.5.1.Usługi świadczone za pomocą serwisu www 3.5.2.Usługi świadczone za pomocą aplikacji mobilnych 3.5.3.Usługi świadczone za pomocą mediów społecznościowych 3.6.Najnowsze technologie informacyjno-komunikacyjne w usługach informacyjnych bibliotek 3.6.1.Przegląd i przykłady wykorzystania najnowszych technologii w usługach informacyjnych bibliotek 3.6.2.Stan obecny i perspektywy wykorzystania najnowszych technologii w usługach informacyjnych bibliotek 3.6.3.Szanse i zagrożenia związane z wykorzystaniem najnowszych technologii w usługach informacyjnych bibliotek 3.7.Cechy i specyfika współczesnych usług informacyjnych - podsumowanie 4. Rozszerzona rzeczywistość w usługach informacyjnych 4.1.Informacja w środowisku rozszerzonej rzeczywistości 4.1.1.Cechy informacji udostępnianej w środowisku rozszerzonej rzeczywistości 4.1.2.Specyfika odbioru i udostępniania informacji przez narzędzia rozszerzające rzeczywistość 4.2.Usługi informacyjne w środowisku rozszerzonej rzeczywistości 4.2.1.Specyfika usług informacyjnych świadczonych w środowisku rozszerzonej rzeczywistości 4.2.2.Obszary zastosowań rozszerzonej rzeczywistości w usługach informacyjnych 4.3.Wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości jako elementu procesu projektowania usług informacyjnych w ekonomii doświadczeń 4.3.1.Projektowanie usług a ekonomia doświadczeń – wzajemne relacje 4.3.2.Nowe technologie a projektowanie usług 4.3.3.Rozszerzona rzeczywistość a doświadczenie użytkownika 4.4.Wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości jako elementu projektowania innowacyjnych usług informacyjnych 4.4.1.Istota i źródła innowacji 4.4.2.Przykłady innowacyjnych usług informacyjnych 4.4.3.Rozszerzona rzeczywistość w projektowaniu innowacyjnych usług informacyjnych bibliotek - stan obecny i potencjał 4.5.Problemy oceny użyteczności mobilnych usług informacyjnych wykorzystujących technologię rozszerzonej rzeczywistości 4.5.1.Główne metody i techniki oceny użyteczności aplikacji mobilnych i ich zastosowanie w ocenie jakości usług oferowanych w środowisku rozszerzonej rzeczywistości 4.5.2.Główne problemy metodologiczne i techniczne związane z badaniami użyteczności aplikacji mobilnych wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość 4.5.3.Badanie użyteczności aplikacji mobilnych wykorzystujących technologię rozszerzonej rzeczywistości - propozycja podejścia metodologicznego 4.6. Rozszerzona rzeczywistość a usługi informacyjne - podsumowanie 5. Wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości w usługach informacyjnych bibliotek - propozycja modelu 5.1.Dobre praktyki w zakresie wykorzystania rozszerzonej rzeczywistości w działalności usługowej instytucji kultury 5.1.1.Kryteria doboru dobrych praktyk 5.1.2.Przykłady dobrych praktyk 5.2.Dobre praktyki w zakresie wykorzystania rozszerzonej rzeczywistości w działalności usługowej bibliotek 5.2.1.Kryteria doboru dobrych praktyk 5.2.2.Przykłady dobrych praktyk 5.3.Model wykorzystania rozszerzonej rzeczywistości w usługach informacyjnych bibliotek zgodny z zasadami projektowania usług 5.3.1.Istota i proces modelowania 5.3.2.Istota i etapy procesu projektowania usług informacyjnych na potrzeby ekonomii doświadczeń 5.3.3.Model wykorzystania rozszerzonej rzeczywistości w usługach informacyjnych bibliotek 5.3.4.Przykład praktycznego zastosowania modelu w procesie projektowania bibliotecznych usług informacyjnych 5.4.Rozszerzona rzeczywistość w usługach informacyjnych bibliotek - podsumowanie
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII F 51
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147357 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności