Sorting
Source
Library Catalogue
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Branch
Biblioteka WWFiF
(1)
Author
Skarbek Karolina
(1)
Wrońska Irmina
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dzieci w wieku przedszkolnym
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Genre/Form
Poradniki dla nauczycieli
(1)
1 result Filter
No cover
Book
CD
In basket
Płyta zawiera wzory dokumentów w formacie pdf.
Bibliogr. s. 181-183.
1. Organizowanie i udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej na podstawie obowiązujących przepisów oświatowych 1.1. Zalecenia do organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej 1.2. Dokumentowanie udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej 2. Diagnoza funkcjonalna 2.1. Pojęcie i cele diagnozy funkcjonalnej 2.2. Etapy postępowania w diagnozie funkcjonalnej 2.3. Sfery rozwojowe, które warto uwzględnić w diagnozie funkcjonalnej 3. Wybrane metody stosowane w diagnozie funkcjonalnej i ich charakterystyka 3.1. Analiza dokumentów dziecka 3.2. Obserwacja3.3. Analiza wytworów dziecka 3.4. Dialog, rozmowa 3.5. Narzędzia diagnostyczne 4. Sprawność ruchowa (motoryka duża) 4.1. Ogólna charakterystyka rozwoju ruchowego dziecka w wieku przedszkolnym4.2. Próby diagnostyczne do oceny rozwoju ruchowego dziecka 4.3. Propozycje ćwiczeń rozwijających motorykę dużą 5. Sprawność manualna i grafomotoryczna (motoryka mała) 5.1. Ogólna charakterystyka rozwoju sprawności manualnej i grafomotorycznej dziecka w wieku przedszkolnym 5.2. Próby diagnostyczne do oceny rozwoju sprawności manualnej i grafomotorycznej 5.3. Propozycje ćwiczeń rozwijających motorykę małą 6. Percepcja wzrokowa 6.1. Ogólna charakterystyka rozwoju percepcji wzrokowej dziecka w wieku przedszkolnym 6.2. Próby diagnostyczne do oceny rozwoju percepcji wzrokowej 6.3. Propozycje ćwiczeń rozwijających percepcję wzrokową 7. Orientacja w schemacie ciała i kierunkach w przestrzeni 7.1. Ogólna charakterystyka rozwoju orientacji w schemacie ciała i kierunkach w przestrzeni dziecka w wieku przedszkolnym 7.2. Próby diagnostyczne do oceny rozwoju orientacji w schemacie ciała i kierunkach w przestrzeni 7.3. Propozycje ćwiczeń rozwijających orientację w schemacie ciała i kierunkach w przestrzeni 8. Percepcja słuchowa 8.1. Ogólna charakterystyka rozwoju percepcji słuchowej u dziecka w wieku przedszkolnym 8.2. Próby diagnostyczne do oceny rozwoju percepcji słuchowej u dziecka w wieku przedszkolnym 8.3. Propozycje ćwiczeń rozwijających percepcję i pamięć słuchową 9. Mowa 9.1. Ogólna charakterystyka rozwoju mowy dziecka w wieku przedszkolnym 9.2. Próby diagnostyczne do oceny rozwoju mowy 9.3. Propozycje ćwiczeń rozwijających mowę 10. Myślenie 10.1. Charakterystyka niektórych aspektów rozwoju myślenia u dziecka w wieku przedszkolnym 10.2. Próby diagnostyczne do oceny rozwoju myślenia 10.3. Uwaga i pamięć jako regulatory procesów myślowych 10.4. Propozycje ćwiczeń rozwijających myślenie 11. Wybrane aspekty funkcjonowania dziecka w sferze emocjonalno-społecznej (dziecko w sytuacjach zadaniowych i zabawie) 11.1. Ogólna charakterystyka rozwoju sfery emocjonalno-społecznej dziecka w wieku przedszkolnym 11.2. Zabawa 11.3. Propozycje sposobów oceniania funkcjonowania dziecka w sytuacjach zadaniowych i zabawie 11.4. Propozycje ćwiczeń rozwijających umiejętności społeczne 12. Diagnoza funkcjonalna oraz opracowanie programu pracy terapeutycznej dla dziecka czteroletniego.
Sygnatura czytelni BWF: X Ą 54
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka WWFiF
Copies are only available in the library: sygn. F 7976 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności