Sorting
Source
Library Catalogue
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Branch
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Author
Gocłowska Sylwia
(1)
Piątkowska Monika (1980- )
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Ambush marketing
(1)
Igrzyska Olimpijskie (30 ; 2012 ; Londyn)
(1)
Igrzyska Olimpijskie Zimowe (22 ; 2014 ; Soczi)
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing sportowy
(1)
Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej (14 ; 2012 ; Polska / Ukraina)
(1)
Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej (19 ; 2010 ; Republika Południowej Afryki)
(1)
Organizatorzy imprez
(1)
Zawody sportowe
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Monografia
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
1 result Filter
No cover
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach [157]-173.
POJĘCIE I GENEZA ZJAWISKA AMBUSH MARKETINGU Jak to się wszystko zaczęło? KIERUNKI BADAŃ NAD AMBUSH MARKETINGIEM W LITERATURZE PRZEDMIOTU Identyfikacja zjawiska ambush marketingu Wpływ ambush marketingu na konsumentów Strategie przeciwdziałania ambush marketingowi KLASYFIKACJA PRAKTYK AMBUSH MARKETINGU W ORGANIZACJI IMPREZ SPORTOWYCH Klasyfikacja według T. Meenaghana Klasyfikacja według D. Owena Klasyfikacja według S. Chadwicka i N. Burtona Klasyfikacja według H. Preussa, K. Gemeindera i B. Seguina Klasyfikacja według M. Piątkowskiej i S. Gocłowskiej AMBUSH MARKETING W ORGANIZACJI IMPREZ SPORTOWYCH - STUDIUM PRZYPADKÓW XIX Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w Republice Południowej Afryki w 2010 r. Charakterystyka programu sponsorskiego XIX Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Republice Południowej Afryki w 2010 r. Charakterystyka wybranych przypadków ambush marketingu podczas XIX Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Republice Południowej Afryki w 2010 r. Letnie Igrzyska XXX Olimpiady w Londynie w 2012 r. Charakterystyka programu sponsorskiego Letnich Igrzysk XXX Olimpiady w Londynie w 2012 r. Charakterystyka wybranych przypadków ambush marketingu podczas Letnich Igrzysk XXX Olimpiady w Londynie w 2012 r. Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie Charakterystyka programu sponsorskiego Mistrzostw Europy w Pitce Nożnej UEFA ERO 2012 w Polsce i na Ukrainie Charakterystyka wybranych przypadków ambush marketingu podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA ERO 2012 w Polsce i na Ukrainie XXII Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Soczi w 2014 r. Charakterystyka programu sponsorskiego XXII Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi Charakterystyka wybranych przypadków ambush marketingu podczas XXII Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi STRATEGIE PRZECIWDZIAŁANIA ZJAWISKU AMBUSH MARKETINGU PODCZAS MISTRZOSTW EUROPY W PIŁCE NOŻNEJ UEFA EURO 2012 W POLSCE I NA UKRAINIE - STUDIUM PRZYPADKU FENOMEN AMBUSH MARKETINGU A ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK OFICJALNYCH SPONSORÓW WYDARZENIA SPORTOWEGO - STUDIUM BADAWCZE Wskaźniki rozpoznawalności marek oficjalnych sponsorów i ambush marketerów podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 w Polsce i na Uk 6Rozpoznawalność marek oficjalnych sponsorów i ambush marketerów w różnych grupach konsumentów Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012
Sygnatura czytelni BMW: VI A 10 @
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 6094 N (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności