Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Autor
Waliczek Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Marketing
(1)
Sprzedaż
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie sprzedażą / Ewa Waliczek. - Gdańk : Pan Wydawca, 2025. - 338, [1] strona ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 320-[339].
Czym jest produkt Strategia produktu Produkty żywnościowe (spożywcze) Zachowanie nabywcy na rynku produktów żywnościowych Konsumpcjonizm jako tło dla inicjowania nawyków żywnościowych przez przedsiębiorstwa Hedonizm współczesnych konsumentów Charakterystyka sprzedaży i zachowań nabywców Strategia sprzedaży Handel detaliczny Handel i jego istota. Uwarunkowania sytuacji przemysłu spożywczego na przykładzie pandemii COVID-19 Internet nowym centrum zakupów spożywczych Style podejmowania decyzji zakupowych Etapy procesu decyzyjnego Proces decyzyjny konsumenta Ryzyko w podejmowaniu decyzji nabywczych Fazy procesu zakupowego Zarządzanie marketingowe Marketing w zarządzaniu przedsiębiorstwem Badanie efektywności marketingowej Analiza i wybór finalnych rynków działania Tworzenie perspektyw marketingowych w cyklu życia produktu Opracowywanie planów marketingowych Przygotowywanie i nadzorowanie działalności marketingowej Struktura organizacyjna przedsiębiorstw Zarządzanie komunikacją marketingową Zachowania konsumentów perspektywa behawioralna Emocje w procesie decyzyjnym nabywcy Współczesne formy promocyjne Zarządzanie sprzedażą Nowoczesne nurty zarządzania Funkcje zarządzania Funkcja planowanie Funkcja organizowanie Funkcja przewodzenie (motywowanie, kierowanie) Funkcja kontrolowanie Funkcja doskonalenie Rozpoczęcie działalności przedsiębiorstwa Funkcjonowanie kultur w organizacjach Kultura organizacyjna w przedsiębiorstwie Kultura organizacyjna a struktura i strategia firmy Zarządzanie oparte na kulturze organizacyjnej Wpływ kultury organizacyjnej na efekty pracy Konflikty a kultura współpracy Rodzaje i przyczyny konfliktów Klient w centrum uwagi Czym jest obsługa klienta? Na czym polega efektywna obsługa klientów? Co składa się na profesjonalną obsługę klienta? Jakie są potrzeby konsumentów? Kim jest konsument lojalny? Jak badać satysfakcję klienta?
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 5 @
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 156865 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności