156789
No cover
Book
In basket
Innowacja jako podstawa działań przedsiębiorczych we współczesnych przedsiębiorstwach komercyjnych Eksplikacja pojęcia „innowacja” Źródła innowacji Rodzaje innowacji Cele aktywności przedsiębiorstw komercyjnych tworzących innowacje Proces generowania innowacji w przedsiębiorstwach komercyjnych Innowacje w strategicznej orientacji przedsiębiorstw komercyjnych Zarządzanie innowacjami z perspektywy funkcji kierowniczych Interesariusze przedsiębiorstwa innowacyjnego Innowacyjne strategie a strategie innowacji Tworzenie i wdrażanie strategii innowacji Marketingowe aspekty zarządzania innowacjami Kulturowe i organizacyjne uwarunkowania innowacyjności Otoczenie społeczne a innowacyjność przedsiębiorstw komercyjnych Innowacje społeczne przedsiębiorstw komercyjnych jako szczególny rodzaj działalności twórczej Innowacje społeczne w koncepcjach zrównoważonego rozwoju i corporate social responsibility Zagrożenia społeczne i ekologiczne jako przesłanka tworzenia innowacji społecznych Znaczenie innowacji społecznych dla przedsiębiorstw komercyjnych i otoczenia Doświadczenia przedsiębiorstw komercyjnych województwa śląskiego w tworzeniu i wdrażaniu innowacji społecznych Plan badań własnych dotyczących innowacyjności społecznej przedsiębiorstw komercyjnych Problemy społeczne województwa śląskiego i udział przedsiębiorstw komercyjnych w ich rozwiązywaniu w opinii respondentów Wpływ innowacji społecznych na efekty działalności i wizerunek przedsiębiorstw komercyjnych Autorski model zarządzania działalnością społeczną w przedsiębiorstwach komercyjnych Weryfikacja hipotez, wnioski końcowe oraz kierunki dalszych badań
Sygnatura czytelni BMW: IX B 128 @
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 6456 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 210-232.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności