Pabian Aleksander
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Pabian Aleksander
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Technikum
(1)
Temat
Logistyka gospodarcza
(1)
Przedsiębiorstwo prywatne
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Transport i logistyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Według nowej podstawy programowej.
Bibliografia na stronach 215-218.
1. Istota łańcucha dystrybucji 1.1. Kanały dystrybucji 1.1.1. Pojęcie kanału dystrybucji 1.1.2. Warunki tworzenia kanału dystrybucji 1.1.3. Pośrednicy w kanale dystrybucji 1.1.4. Warianty kanałów dystrybucji 1.1.5. Szerokość kanałów dystrybucji 1.1.6. Integracja kanałów dystrybucji 1.1.7. Dobór kanału dystrybucji 1.2. Zasady współpracy w kanale dystrybucji 1.3. Przepływy w kanale dystrybucji 1.3.1. Przepływy materiałów 1.3.2. Przepływy informacji 1.3.3. Przepływy finansowe 1.3.4. Logistyczna obsługa klienta 1.3.5. Przepływy odwrotne 1.4. Efektywność pracy w kanale dystrybucji 1.4.1. Definicja i rodzaje wskaźników efektywności pracy w kanale dystrybucji 1.4.2. Sposoby poprawy efektywności pracy w kanale dystrybucji z wykorzystaniem nowoczesnych systemów informatycznych 2. Rola i znaczenie centrum dystrybucji 2.1. Przyczyny i skutki tworzenia centrum dystrybucji 2.1.2. Klasyfikacja centrów logistyczno-dystrybucyjnych 2.1.3. Rola i zadania centrów dystrybucyjnych 2.1.4. Funkcje centrów dystrybucyjnych 2.1.5. Dystrybucja na terenie Polski 2.2. Zasady lokalizowania centrum dystrybucji 2.2.1. Problem lokalizacji centrum dystrybucji 2.2.2. Modele lokalizacji centrów dystrybucji 2.2.3. Geograficzna lokalizacja centrum dystrybucji 2.2.4. Czynniki decydujące o lokalizacji centrów dystrybucji 2.3. Najważniejsze centra dystrybucji w kraju i za granicą 2.3.1. Definicja centrum dystrybucji 2.3.2. Klasyfikacja centrów dystrybucji 2.3.3. Systemy informatyczne w centrum dystrybucji 3. Dokumenty i rozliczenia w kanale dystrybucji 3.1. Dokumenty procesów dystrybucji 3.1.1. Dokumenty handlowe 3.1.2. Dokumenty transportowe 3.1.3. Dokumenty finansowe 3.1.4. Dokumenty magazynowe 3.1.5. Współczesne metody dokumentacji obrotu magazynowego 3.2. Zasady przepływu dokumentacji 3.2.1. Rodzaje przepływu dokumentacji w kanale dystrybucji 3.2.2. Przepływ zewnętrzny dokumentów w kanale dystrybucji 3.2.3. Wewnętrzny przepływ dokumentów w ogniwie kanału dystrybucji 3.2.4. Mieszany przepływ dokumentów 3.2.5. Elektroniczny przepływ dokumentów 3.2.6. Systemy informatyczne w firmie 3.2.7. Elektroniczna wymiana dokumentów – EDI 3.3. Cena usług dystrybucyjnych 3.3.1. Definicja ceny, narzutu, marży 3.3.2. Klasyczny schemat procesu ustalania cen 3.3.3. Metody wyznaczania ceny za usługi transportowe 3.3.4. System taryfowy 3.3.5. System umowny 3.3.6. System mieszany 3.4. Koszty dystrybucji 3.4.1. Definicja i istota kosztów dystrybucji 3.4.2. Koszty dystrybucji w przekrojach strukturalnych kosztów logistyki 3.4.3. Koszty całkowite dystrybucji fizycznej 3.4.4. Koszt jednostkowy dystrybucji 3.4.5. Wybrane wskaźniki dystrybucji 3.4.6. Analiza kosztów składowych dystrybucji bezpośredniej i pośredniej 3.4.7. Kalkulacja zyskowności klienta w dystrybucji 3.5. Zasady rozliczeń pomiędzy jednostkami kanału dystrybucji 3.5.1. Podstawowe pojęcia i definicje funkcjonujące w rozliczeniach między uczestnikami kanału dystrybucji 3.5.2. Faktura VAT 3.5.3. Faktura korygująca 3.5.4. Faktura pro forma 3.5.5. Nota korygująca 3.5.6. Duplikat faktury 3.5.7. Paragon fiskalny 3.5.8. Inne dokumenty 3.5.9. Rachunki i faktury z zagranicy 3.5.10. Formy rozliczeń między jednostkami kanału dystrybucji 3.5.11. Rozliczenia gotówkowe 3.5.12. Rozliczenia bezgotówkowe – przelew bankowy 3.5.13. Rozliczenia bezgotówkowe – czek 3.5.14. Rozliczenia bezgotówkowe − weksel 3.5.15. Rozliczenia bezgotówkowe – akredytywa dokumentowa 3.5.16. Rozliczenia bezgotówkowe – barter 3.5.17. Specyfika rozliczeń międzynarodowych pomiędzy jednostkami kanału dystrybucji
Sygnatura czytelni BMW: VI I 210 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152492 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144320 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 210-232.
Innowacja jako podstawa działań przedsiębiorczych we współczesnych przedsiębiorstwach komercyjnych Eksplikacja pojęcia „innowacja” Źródła innowacji Rodzaje innowacji Cele aktywności przedsiębiorstw komercyjnych tworzących innowacje Proces generowania innowacji w przedsiębiorstwach komercyjnych Innowacje w strategicznej orientacji przedsiębiorstw komercyjnych Zarządzanie innowacjami z perspektywy funkcji kierowniczych Interesariusze przedsiębiorstwa innowacyjnego Innowacyjne strategie a strategie innowacji Tworzenie i wdrażanie strategii innowacji Marketingowe aspekty zarządzania innowacjami Kulturowe i organizacyjne uwarunkowania innowacyjności Otoczenie społeczne a innowacyjność przedsiębiorstw komercyjnych Innowacje społeczne przedsiębiorstw komercyjnych jako szczególny rodzaj działalności twórczej Innowacje społeczne w koncepcjach zrównoważonego rozwoju i corporate social responsibility Zagrożenia społeczne i ekologiczne jako przesłanka tworzenia innowacji społecznych Znaczenie innowacji społecznych dla przedsiębiorstw komercyjnych i otoczenia Doświadczenia przedsiębiorstw komercyjnych województwa śląskiego w tworzeniu i wdrażaniu innowacji społecznych Plan badań własnych dotyczących innowacyjności społecznej przedsiębiorstw komercyjnych Problemy społeczne województwa śląskiego i udział przedsiębiorstw komercyjnych w ich rozwiązywaniu w opinii respondentów Wpływ innowacji społecznych na efekty działalności i wizerunek przedsiębiorstw komercyjnych Autorski model zarządzania działalnością społeczną w przedsiębiorstwach komercyjnych Weryfikacja hipotez, wnioski końcowe oraz kierunki dalszych badań
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 128
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6456 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności