158660
Książka
W koszyku
Marketingowe strategie cen / Grzegorz Karasiewicz. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997. - 303, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Marketingowa koncepcja ceny Wartość oferty postrzegana przez nabywców Kalkulacja dolnej granicy dopuszczalnego przedziału cenowego na podstawie kosztów Wrażliwość cenowa nabywców Analiza zachowań cenowych konkurentów analiza relacji cenowych w systemie dystrybucji Analiza opłacalności produktu Ramowa strategia cen Ustalenie ceny podstawowej Ustalenie cen produktów substytucyjnych i komplementarnych Róznicowanie cen.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93694, 155605 N (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 297-[299]. Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów i pracowników naukowych wyższych uczelni ekonomicznych i kierunków ekonomicznych na uniwersytetach, a także dla praktyków - właścicieli małych firm oraz menedżerów i pracowników większych przedsiębiorstw handlowych i produkcyjnych.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności