158660
Book
In basket
Marketingowe strategie cen / Grzegorz Karasiewicz. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997. - 303, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Marketingowa koncepcja ceny Wartość oferty postrzegana przez nabywców Kalkulacja dolnej granicy dopuszczalnego przedziału cenowego na podstawie kosztów Wrażliwość cenowa nabywców Analiza zachowań cenowych konkurentów analiza relacji cenowych w systemie dystrybucji Analiza opłacalności produktu Ramowa strategia cen Ustalenie ceny podstawowej Ustalenie cen produktów substytucyjnych i komplementarnych Róznicowanie cen.
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 93694, 155605 N (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia strony 297-[299]. Indeks.
Target audience note
Dla studentów i pracowników naukowych wyższych uczelni ekonomicznych i kierunków ekonomicznych na uniwersytetach, a także dla praktyków - właścicieli małych firm oraz menedżerów i pracowników większych przedsiębiorstw handlowych i produkcyjnych.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności