158660
No cover
Book
In basket
Euromarketing : uwarunkowania na rynku Unii Europejskiej / Andrzej Sznajder. - Wyd. 2 zaktual. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1999. - 186, [2] s. : il. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość)
Sygnatura czytelni BMW: VI F 3 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 96530 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 96531 N (1 egz.)
Notes:
General note
U dołu s. przytyt.: Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości = Educational Enterprise Foundation.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 185-[187].
Target audience note
Dla polskich przedsiębiorców działających na rynku UE, studentów uczelni ekonomicznych i szkół biznesu, słuchaczy studiów europejskich różnego szczebla, a także dla pracowników instytucji centralnych.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności