158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketingowa orientacja przedsiębiorstwa / Jolanta Mazur, Andrzej Sznajder. - Wyd. 2 uzup. - Warszawa : Wyższa Szkoła Handlu i Prawa, 1998. - 236, [1] s., [8] s. tabl. kolor. : il. ; 24 cm.
Sygnatura czytelni BMW: VI A 68 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1795 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na s. red. ISBN błędny.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 233-[237].
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. także w jęz. ang. i niem.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności