156912
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy teoretyczne zarządzania zaufaniem Etyczne rozumienie zaufani a i etyka zarządzania według wielkich religii światowych Rozwój etyki zarządzania Pojęcie i istota zaufania Determinanty określające skłonność do zaufania ogólnego Zaufanie a kontrola Modelowanie systemów zaufania Metodyka pomiaru kategorii zaufania Główne aspekty budowania systemów zaufania Zasady kreowania zaufania Wpływ komunikacji na budowanie zaufania Zaufanie w relacjach występujących między liderem a pracownikiem Budowanie zaufania w relacjach przedsiębiorstwo - klient (B2C) Budowanie zaufania w relacjach pomiędzy przedsiębiorstwami (B2B) Organizacja wirtualna Istota organizacji wirtualnej Modele organizacji wirtualnej Zarządzanie organizacją wirtualną Zaufanie podstawowym czynnikiem funkcjonowania organizacji wirtualnej
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115515 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności