158660
No cover
Book
In basket
Podstawy teoretyczne zarządzania zaufaniem Etyczne rozumienie zaufani a i etyka zarządzania według wielkich religii światowych Rozwój etyki zarządzania Pojęcie i istota zaufania Determinanty określające skłonność do zaufania ogólnego Zaufanie a kontrola Modelowanie systemów zaufania Metodyka pomiaru kategorii zaufania Główne aspekty budowania systemów zaufania Zasady kreowania zaufania Wpływ komunikacji na budowanie zaufania Zaufanie w relacjach występujących między liderem a pracownikiem Budowanie zaufania w relacjach przedsiębiorstwo - klient (B2C) Budowanie zaufania w relacjach pomiędzy przedsiębiorstwami (B2B) Organizacja wirtualna Istota organizacji wirtualnej Modele organizacji wirtualnej Zarządzanie organizacją wirtualną Zaufanie podstawowym czynnikiem funkcjonowania organizacji wirtualnej
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 115515 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy rozdz.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności