158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Teoretyczne i definicyjne aspekty kreowania i zarządzania wizerunkiem Systematyzacja pojęć. Definicja tożsamości, wizerunku oraz PR Znaczenie wizerunku w organizacji Grupy docelowe działań public relations Public relations w strukturze organizacyjnej firmy Tradycyjne i nowoczesne spojrzenie na sfery zadaniowe PR Determinanty wewnętrznego i zewnętrznego wizerunku Pomiar efektywności wizerunku na de działań komunikacyjnych organizacji Finansowa wartość public relations Przesłanki podejmowania procesów badawczych dotyczących efektywności Pozyskiwanie informacji niezbędnych do pomiaru efektywności działań PR Efektywność i skuteczność działań public relations Pomiar efektów ekonomicznych i pozaekonomicznych w działaniach PR Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru efektów działań public relations Badania wizerunku w Systemie Informacji Marketingowej Koncepcja budowy macierzy celów wizerunkowych Obszary i warunki zastosowania macierzy celów wizerunkowych Wytyczne w procesie konstruowania macierzy celów wizerunkowych Praktyczne wykorzystanie macierzy celów wizerunkowych Macierz celów wizerunkowych w kryzysie organizacji Założenia i typy sytuacji kryzysowych w organizacji Kryzys wizerunków Ryzyko wizerunkowe reputacji System wczesnego ostrzegania jako element crisis management Rola macierzy w komunikacji kryzysowej Organizacja w kryzysie Prognozowanie kryzysu z wykorzystaniem macierzy celów wizerunkowych Efekty wynikające z wykorzystania macierzy celów wizerunkowych w procesie zapobiegania sytuacjom kryzysowym Zastosowanie macierzy celów wizerunkowych w praktyce Wykorzystanie macierzy w procesie zarządzania wizerunkiem Transformacja marki a proces umacniania wizerunku Wykorzystanie macierzy celów wizerunkowych w procesie transformacji marki Programy PR w procesie kształtowania wizerunku Wizerunek wewnętrzny organizacji i jego modyfikacja
Sygnatura czytelni BMW: VI C 89 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 119663 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147668 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [173]-176. Indeks.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności