158660
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. HR [Human Resources])
Zmiany w zakresie funkcji personalnej w przedsiębiorstwie Wyzwania otoczenia gospodarczego Strategiczne zarządzanie kapitałem ludzkim Działania w dziedzinie strategicznego zarządzania kapitałem ludzkim Nowe tendencje w odniesieniu do funkcji personalnej Wyniki badań dotyczących wybranych elementów strategii personalnej Strategia personalna wybranych przedsiębiorstw biorących udział w badaniu Mierniki funkcji personalnej Wkład funkcji personalnej w uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej Ocena działań w zakresie funkcji personalnej Znaczenie mierników funkcji personalnej Rola systemu mierników kapitału ludzkiego (Human Capital Metrics-HCM) Rodzaje mierników skuteczności zarządzania kapitałem ludzkim Analiza mierników zastosowanych w badaniu Wnioski dotyczące mierników w badanych firmach Satysfakcja pracowników i jej wpływ na motywację do pracy Znaczenie satysfakcji z pracy Funkcje i metody badania satysfakcji Związku celów wewnętrznego public relations z działaniami w obszarze funkcji personalnej Wyniki badań satysfakcji Analiza czynników satysfakcji Analiza wpływu badanych czynników na zadowolenie ogólne Analiza pojed1łrczych czynników zadowolenia Rezultat badania satysfakcji jako miernik Istota i znaczenie modeli kompetencyjnych w zarządzaniu kapitałem ludzkim Zarządzanie personelem oparte na kompetencjach Zarządzanie kompetencjami w świetle badań empirycznych Kompetencje menedżerów personalnych Potrzeby rozwojowe polskich menedżerów Analiza wyników badania poziomu kompetencji menedżerów personalnych Synteza wyników badania empirycznego Rekrutacja' selekcja i procesy redukcji w polskich przedsiębiorstwach Planowanie zapotrzebowania na personel Rekrutacja w przedsiębiorstwie Proces selekcji Techniki selekcji Wywiad tradycyjny Wywiad epizodyczny Assessment Center Zadania symnulowane Procesy doboru w świetle badań satysfakcji Redukcja zatrudnienia Znaczenie procesów redukcji Zwolnienia monitorowane Procesy rekrutacji, selekcji i redukcji w badanych przedsiębiorstwach Zmiany w zakresie funkcji oceniania Znaczenie systemów oceniania w organizacji Istota i cele systemów ocen ocena zorientowana na oszacowanie pracy (ocena porównawcza, ewaluacyjna) ocena rozwojowa i motywacyjna Elementy procesu oceny Ewolucja systemów oceniania Ocena orientowana na wyniki Zarządzanie efektywnością (Performance Management) Ocena wieloźródłowa Wytyczne dla wprowadzania systemów ocen Komunikowanie się Projektowanie szkoleń Ćwiczenie umiejętności Monitorowanie systemu Procesy oceny w świetle badań satysfakcji Procesy oceniania w badanych przedsiębiorstwach Szkolenia i rozwój pracowników W polskich przedsiębiorstwach w dobie gospodarki wiedzy Etapy procesu szkolenia Potrzeby szkoleniowe i metody ich identyfikacji Metody stosowane w trakcie analizy potrzeb Model kwintetu szkoleniowego Przeprowadzanie szkolenia ocena efektywności szkoleń Wskaźnik Rolwocenie efektywności szkoleń Planowanie karier Plany następstw(sukcesji) Metody oceny kompetencji pracowników Ocena kadry kierowniczej metodą Development Center ocena metodą informacji zwrotnej 360stopni Testy i kwestionariusze oceny predyspozycji menadżera Procesy szkolenia i rozwoju w świetle badań satysfakcji Procesy szkolenia i rozwoju w badanych przedsiębiorstwach Motywowanie pracowników Motywowanie pracowników a kształtowanie satysfakcji Wyniki badań empirycznych dotyczących motywowania Procesy motywowania w wybranych przedsiębiorstwach Motywująca wartość procedur personalnych Motywująca rola planowania zasobów ludzkich Motywujące znaczenie procesu rekrutacji i selekcji Rola adaptacji Motywacyjna rola szkolenia i rozwoju Coaching jako motywująca technika szkolenia Motywująca rola ścieżki kariery i planu sukcesji Motywacyjna siła oceniania Motywacyjna rola komunikowania się Procesy i procedury personalne a motywacja pracowników w świetle badań empirycznych Procedury personalne w ocenie badanych ocena poziomu satysfakcji ze stosowania wybranych elementów motywowania Zarządzanie wiedzą Kapitał ludzki a kapitał intelektualny . Zarządzanie wiedzą a zarządzanie personelem Analiza i ocena zarządzania wiedzą w badanych przedsiębiorstwach Procesy dzielenia się wiedzą w świetle badań satysfakcji Procesy zarządzania wiedzą w badanych przedsiębiorstwach Koncepcja organizacji uczącej się Metoda INvEsT - narzędzie do diagnozowania organizacji liczącej się Konflikt w organizacji Podłoże konfliktów Poziomy konfliktu Rodzaje konfliktów Możliwe podejścia do sytuacji konfliktowej Podstawowe procedury w rozwiązywaniu konfliktów Rozwiązywanie konfliktów w badanych przedsiębiorstwach Zarządzanie różnorodnością Uwarunkowania polityki różnorodności Korzyści z różnorodności dla przedsiębiorstwa Działania w zakresie różnorodności Dyskryminacja w Polsce Dyskryminacja ze względu na płeć Programy godzenia życia zawodowego z osobistym (work-life balance) Zapobieganie dyskryminacji Zarządzanie różnorodnością w badanych przedsiębiorstwach Kreowanie innowacyjnego środowiska pracy Przedsiębiorstwa innowacyjne Strategia i praktyki personalne jako czynniki wspierające innowacyjność Przedstawienie założeń, innowacji w postaci wizji Swoboda dostępu do wiedzy Osoba lidera Wartości Motywowanie Kompetencje Szkolenia Wyniki badań dotyczących wspierania innowacyjności w przedsiębiorstwach Bariery innowacyjności Wartości firmy Motywowanie Model kompetencyjny Polityka szkolenia Synteza wyników badań Zmiany na rynku pracy a konieczność budowania marki pracodawcy Koncepcja marki pracodawcy Budowanie marki pracodawcy Związki między marką pracodawcy a marką produktu Marka jako wiązka wartości . Marka jako tożsamość Marka jako wizerunek Ocena wartości marki Wyniki badań dotyczących marki pracodawcy Czynniki decydujące o wyborze pracodawcy Czynniki decydujące o atrakcyjności pracodawcy Czynniki wpływające na lojalność Synteza wyników badań Założenia badawcze i metodologia badań ocena stanu i jakości rozwiązań w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi w wybranych przedsiębiorstwach w gospodarce opartej na wiedzy Zastosowane metody badawcze Badania dotyczące wpływu procedur personalnych na stwarzanie proinnowacyjnego środowiska-pracy Badania dotyczące siły marki pracodawcy Badania dotyczące wpływu procedur personalnych na motywowanie pracowników.
Sygnatura czytelni BMW: IX C 4 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 5711 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125105 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony [335]-334. Netografia strony 344-345. Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla specalistów z działów HRM, doradców personalnych, studentów zarzadzania, doktorantów, kadry akademickiej, uczestników szkoleń i treningów z zakresu zarzadzania zasobami ludzkimi.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności