Lewicka Dagmara
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(3)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Lewicka Dagmara
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Motywacja pracy
(2)
Zarządzanie
(2)
Zasoby ludzkie
(2)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(1)
Informatyka
(1)
Menedżerowie
(1)
Mobbing
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Uczelniane / Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, ISSN 0239-6114 ; nr 1672)
Bibliogr. przy rozdz.
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 34
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. ES 94 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [255]-269. Netogr. s. 269.
Dla studentów nauk społecznych i ekonomicznych, praktyków - menedżerów, specjalistów personalnych, jak i dla badaczy poszukujących inspiracji do dalszych badań w prezentowanym obszarze.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 87 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 120
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 137944 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5094 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. HR [Human Resources])
Bibliografia strony [335]-334. Netografia strony 344-345. Indeks.
Dla specalistów z działów HRM, doradców personalnych, studentów zarzadzania, doktorantów, kadry akademickiej, uczestników szkoleń i treningów z zakresu zarzadzania zasobami ludzkimi.
Zmiany w zakresie funkcji personalnej w przedsiębiorstwie Wyzwania otoczenia gospodarczego Strategiczne zarządzanie kapitałem ludzkim Działania w dziedzinie strategicznego zarządzania kapitałem ludzkim Nowe tendencje w odniesieniu do funkcji personalnej Wyniki badań dotyczących wybranych elementów strategii personalnej Strategia personalna wybranych przedsiębiorstw biorących udział w badaniu Mierniki funkcji personalnej Wkład funkcji personalnej w uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej Ocena działań w zakresie funkcji personalnej Znaczenie mierników funkcji personalnej Rola systemu mierników kapitału ludzkiego (Human Capital Metrics-HCM) Rodzaje mierników skuteczności zarządzania kapitałem ludzkim Analiza mierników zastosowanych w badaniu Wnioski dotyczące mierników w badanych firmach Satysfakcja pracowników i jej wpływ na motywację do pracy Znaczenie satysfakcji z pracy Funkcje i metody badania satysfakcji Związku celów wewnętrznego public relations z działaniami w obszarze funkcji personalnej Wyniki badań satysfakcji Analiza czynników satysfakcji Analiza wpływu badanych czynników na zadowolenie ogólne Analiza pojed1łrczych czynników zadowolenia Rezultat badania satysfakcji jako miernik Istota i znaczenie modeli kompetencyjnych w zarządzaniu kapitałem ludzkim Zarządzanie personelem oparte na kompetencjach Zarządzanie kompetencjami w świetle badań empirycznych Kompetencje menedżerów personalnych Potrzeby rozwojowe polskich menedżerów Analiza wyników badania poziomu kompetencji menedżerów personalnych Synteza wyników badania empirycznego Rekrutacja' selekcja i procesy redukcji w polskich przedsiębiorstwach Planowanie zapotrzebowania na personel Rekrutacja w przedsiębiorstwie Proces selekcji Techniki selekcji Wywiad tradycyjny Wywiad epizodyczny Assessment Center Zadania symnulowane Procesy doboru w świetle badań satysfakcji Redukcja zatrudnienia Znaczenie procesów redukcji Zwolnienia monitorowane Procesy rekrutacji, selekcji i redukcji w badanych przedsiębiorstwach Zmiany w zakresie funkcji oceniania Znaczenie systemów oceniania w organizacji Istota i cele systemów ocen ocena zorientowana na oszacowanie pracy (ocena porównawcza, ewaluacyjna) ocena rozwojowa i motywacyjna Elementy procesu oceny Ewolucja systemów oceniania Ocena orientowana na wyniki Zarządzanie efektywnością (Performance Management) Ocena wieloźródłowa Wytyczne dla wprowadzania systemów ocen Komunikowanie się Projektowanie szkoleń Ćwiczenie umiejętności Monitorowanie systemu Procesy oceny w świetle badań satysfakcji Procesy oceniania w badanych przedsiębiorstwach Szkolenia i rozwój pracowników W polskich przedsiębiorstwach w dobie gospodarki wiedzy Etapy procesu szkolenia Potrzeby szkoleniowe i metody ich identyfikacji Metody stosowane w trakcie analizy potrzeb Model kwintetu szkoleniowego Przeprowadzanie szkolenia ocena efektywności szkoleń Wskaźnik Rolwocenie efektywności szkoleń Planowanie karier Plany następstw(sukcesji) Metody oceny kompetencji pracowników Ocena kadry kierowniczej metodą Development Center ocena metodą informacji zwrotnej 360stopni Testy i kwestionariusze oceny predyspozycji menadżera Procesy szkolenia i rozwoju w świetle badań satysfakcji Procesy szkolenia i rozwoju w badanych przedsiębiorstwach Motywowanie pracowników Motywowanie pracowników a kształtowanie satysfakcji Wyniki badań empirycznych dotyczących motywowania Procesy motywowania w wybranych przedsiębiorstwach Motywująca wartość procedur personalnych Motywująca rola planowania zasobów ludzkich Motywujące znaczenie procesu rekrutacji i selekcji Rola adaptacji Motywacyjna rola szkolenia i rozwoju Coaching jako motywująca technika szkolenia Motywująca rola ścieżki kariery i planu sukcesji Motywacyjna siła oceniania Motywacyjna rola komunikowania się Procesy i procedury personalne a motywacja pracowników w świetle badań empirycznych Procedury personalne w ocenie badanych ocena poziomu satysfakcji ze stosowania wybranych elementów motywowania Zarządzanie wiedzą Kapitał ludzki a kapitał intelektualny . Zarządzanie wiedzą a zarządzanie personelem Analiza i ocena zarządzania wiedzą w badanych przedsiębiorstwach Procesy dzielenia się wiedzą w świetle badań satysfakcji Procesy zarządzania wiedzą w badanych przedsiębiorstwach Koncepcja organizacji uczącej się Metoda INvEsT - narzędzie do diagnozowania organizacji liczącej się Konflikt w organizacji Podłoże konfliktów Poziomy konfliktu Rodzaje konfliktów Możliwe podejścia do sytuacji konfliktowej Podstawowe procedury w rozwiązywaniu konfliktów Rozwiązywanie konfliktów w badanych przedsiębiorstwach Zarządzanie różnorodnością Uwarunkowania polityki różnorodności Korzyści z różnorodności dla przedsiębiorstwa Działania w zakresie różnorodności Dyskryminacja w Polsce Dyskryminacja ze względu na płeć Programy godzenia życia zawodowego z osobistym (work-life balance) Zapobieganie dyskryminacji Zarządzanie różnorodnością w badanych przedsiębiorstwach Kreowanie innowacyjnego środowiska pracy Przedsiębiorstwa innowacyjne Strategia i praktyki personalne jako czynniki wspierające innowacyjność Przedstawienie założeń, innowacji w postaci wizji Swoboda dostępu do wiedzy Osoba lidera Wartości Motywowanie Kompetencje Szkolenia Wyniki badań dotyczących wspierania innowacyjności w przedsiębiorstwach Bariery innowacyjności Wartości firmy Motywowanie Model kompetencyjny Polityka szkolenia Synteza wyników badań Zmiany na rynku pracy a konieczność budowania marki pracodawcy Koncepcja marki pracodawcy Budowanie marki pracodawcy Związki między marką pracodawcy a marką produktu Marka jako wiązka wartości . Marka jako tożsamość Marka jako wizerunek Ocena wartości marki Wyniki badań dotyczących marki pracodawcy Czynniki decydujące o wyborze pracodawcy Czynniki decydujące o atrakcyjności pracodawcy Czynniki wpływające na lojalność Synteza wyników badań Założenia badawcze i metodologia badań ocena stanu i jakości rozwiązań w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi w wybranych przedsiębiorstwach w gospodarce opartej na wiedzy Zastosowane metody badawcze Badania dotyczące wpływu procedur personalnych na stwarzanie proinnowacyjnego środowiska-pracy Badania dotyczące siły marki pracodawcy Badania dotyczące wpływu procedur personalnych na motywowanie pracowników.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 182 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 2
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125105 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5711 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności