158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Globalizacja jako czynnik współczesnego wymiaru funkcjonowania przedsiębiorstw - A. Gorczyńska 7 1.1. Istota globalizacji 7 1.2. Przesłanki globalizacji przedsiębiorstw 9 1.3. Przejawy ilościowe globalizacji działalności przedsiębiorstw 12 1.4. Przejawy jakościowe globalizacji działalności przedsiębiorstw 15 1.5. Międzynarodowa konsolidacja jako forma rozwoju i wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw w dobie gospodarki globalnej 17 Konkurencyjny aspekt innowacji produktowych - G. Storoniak-Palczak 27 2.1. Przedsiębiorstwo a ryzyko 27 2.1.1. Niepewność i ryzyko w działaniach gospodarczych 27 2.1.2. Źródła i rodzaje ryzyka 29 2.1.3. Pojęcie i rodzaje innowacji 31 2.1.4. Ryzyko przedsięwzięć innowacyjnych 35 2.2. Operatywność przedsiębiorstwa wobec ryzyka innowacji produktowych 37 2.2.1. Potencjał konkurencyjny nowości produktowej 37 2.2.2. Nowy produkt jako wybór strategiczny w konkurencyjnym układzie rynkowym 38 Konkurencyjność przedsiębiorstwa w okresie globalizacji - W. Caputa 49 3.1. Konkurencyjność przedsiębiorstwa jako imperatyw jego trwania i rozwoju 49 3.2. Kluczowe determinanty i atrybuty systemu konkurencyjności przedsiębiorstwa 53 3.3. Orientacja na klienta jako podstawa przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa w warunkach globalizacji 59 Potencjał konkurencyjny przedsiębiorstwa w okresie globalizacji - W. Caputa 71 4.1. Pojęcie i klasyfikacja zasobów 71 4.2. Zasoby a potencjał konkurencyjny przedsiębiorstwa 79 4.3. Struktura potencjału konkurencyjności przedsiębiorstwa w okresie globalizacji 83 Zasoby związane z wiedzą - kapitał intelektualny - D. Szwajca 91 5.1. Pojęcie i rola kapitału intelektualnego 91 5.2. Składniki kapitału intelektualnego 95 5.3. Kapitał intelektualny jako tworzywo wartości przedsiębiorstwa 105 Zasoby ludzkie w okresie globalizacji - M. Zieliński 115 6.1. Wpływ globalizacji na rynek pracy 115 6.2. Strategie przedsiębiorstw w okresie globalizacji 118 6.3. Zasoby ludzkie jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw 122 Zasoby marketingowe w procesie budowania globalnej konkurencyjności współczesnych przedsiębiorstw - D. Szwajca 137 7.1. Globalny charakter konkurencji jako wyzwanie dla współczesnych przedsiębiorstw 137 7.2. Propozycja modelu globalnej przewagi konkurencyjnej 139 7.3. Istota i rodzaje zasobów marketingowych 142 7.4. Charakterystyka głównych zasobów marketingowych 147 7.5. Kompetencje marketingowe 152
Sygnatura czytelni BMW: VI F 71
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126287 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 126286 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności