158660
No cover
Book
In basket
Globalizacja jako czynnik współczesnego wymiaru funkcjonowania przedsiębiorstw - A. Gorczyńska 7 1.1. Istota globalizacji 7 1.2. Przesłanki globalizacji przedsiębiorstw 9 1.3. Przejawy ilościowe globalizacji działalności przedsiębiorstw 12 1.4. Przejawy jakościowe globalizacji działalności przedsiębiorstw 15 1.5. Międzynarodowa konsolidacja jako forma rozwoju i wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw w dobie gospodarki globalnej 17 Konkurencyjny aspekt innowacji produktowych - G. Storoniak-Palczak 27 2.1. Przedsiębiorstwo a ryzyko 27 2.1.1. Niepewność i ryzyko w działaniach gospodarczych 27 2.1.2. Źródła i rodzaje ryzyka 29 2.1.3. Pojęcie i rodzaje innowacji 31 2.1.4. Ryzyko przedsięwzięć innowacyjnych 35 2.2. Operatywność przedsiębiorstwa wobec ryzyka innowacji produktowych 37 2.2.1. Potencjał konkurencyjny nowości produktowej 37 2.2.2. Nowy produkt jako wybór strategiczny w konkurencyjnym układzie rynkowym 38 Konkurencyjność przedsiębiorstwa w okresie globalizacji - W. Caputa 49 3.1. Konkurencyjność przedsiębiorstwa jako imperatyw jego trwania i rozwoju 49 3.2. Kluczowe determinanty i atrybuty systemu konkurencyjności przedsiębiorstwa 53 3.3. Orientacja na klienta jako podstawa przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa w warunkach globalizacji 59 Potencjał konkurencyjny przedsiębiorstwa w okresie globalizacji - W. Caputa 71 4.1. Pojęcie i klasyfikacja zasobów 71 4.2. Zasoby a potencjał konkurencyjny przedsiębiorstwa 79 4.3. Struktura potencjału konkurencyjności przedsiębiorstwa w okresie globalizacji 83 Zasoby związane z wiedzą - kapitał intelektualny - D. Szwajca 91 5.1. Pojęcie i rola kapitału intelektualnego 91 5.2. Składniki kapitału intelektualnego 95 5.3. Kapitał intelektualny jako tworzywo wartości przedsiębiorstwa 105 Zasoby ludzkie w okresie globalizacji - M. Zieliński 115 6.1. Wpływ globalizacji na rynek pracy 115 6.2. Strategie przedsiębiorstw w okresie globalizacji 118 6.3. Zasoby ludzkie jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw 122 Zasoby marketingowe w procesie budowania globalnej konkurencyjności współczesnych przedsiębiorstw - D. Szwajca 137 7.1. Globalny charakter konkurencji jako wyzwanie dla współczesnych przedsiębiorstw 137 7.2. Propozycja modelu globalnej przewagi konkurencyjnej 139 7.3. Istota i rodzaje zasobów marketingowych 142 7.4. Charakterystyka głównych zasobów marketingowych 147 7.5. Kompetencje marketingowe 152
Sygnatura czytelni BMW: VI F 71
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 126287 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 126286 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy rozdz.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności