158660
No cover
Book
In basket
Audyt marketingowy / Wioleta Dryl. - Warszawa : CeDeWu.PL Wydawnictwa Fachowe, 2010. - 222 s. : il. ; 24 cm.
Kontrola jako element działalności gospodarczej Istota i miejsce kontroli marketingowej w procesie zarządzania marketingowego 11 Rodzaje i zakres kontroli marketingowej 19 Funkcje i przebieg kontroli marketingowej 31 Miejsce kontroli marketingowej w kontroli działalności przedsiębiorstwa - związek kontroli marketingowej z innymi rodzajami kontroli 41 Związek kontroli marketingowej z controllingiem marketingowym 55 Stopień realizacji kontroli marketingowej w polskich przedsiębiorstwach 71 Audyt działalności gospodarczej Historia audytu 85 Interpretacje audytu w literaturze 89 Umiejscowienie audytu marketingowego w klasyfikacji audytów 97 Funkcje i zadania audytu 119 Cele i zakres analiz audytu marketingowego Ewolucja audytu marketingowego 131 Zakres przedmiotowy audytu marketingowego 143 Audyt środowiska marketingowego 151 Audyt strategii marketingowych 157 Audyt organizacji marketingu 161 Audyt systemu marketingu 165 Audyt efektywność marketingu 173 Audyt funkcji marketingu 181 Metody wykorzystywane w audycie marketingowym 187 Charakterystyka wskaźników marketingowych 199 Wykorzystanie audytu marketingowego w polskich przedsiębiorstwach 207
Sygnatura czytelni BMW: VI D 24 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 126599 N, 126880, 126881 (3 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 3689 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 217-222.
Target audience note
Dla praktyków gospodarczych oraz studentów zainteresowanych problematyką.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności