158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usługi zdrowotnej Usługa zdrowotna jako produkt marketingowy 1.1. Ujęcie teoretyczne usługi zdrowotnej 1.2. Specyfika usługi zdrowotnej 1.3. Świadczeniodawcy usług zdrowotnych 1.3.1. Podmioty działające na prywatnym rynku usług medycznych 1.4. Jakość usługi zdrowotnej 1.4.1. Pojęcie jakości usług zdrowotnych 1.4.2. Model jakości usług według Christiana Grönroosa 1.4.3. Postrzeganie jakości usług zdrowotnych przez pacjentów 1.4.4. Zarządzanie jakością usług zdrowotnych 1.5. Działalność marketingowa w sferze usług zdrowotnych Marketingowe badania rynku usług zdrowotnych w sektorze prywatnym 2.1. Pojęcie badania marketingowego rynku usług zdrowotnych 2.2. Etapy procesu badania marketingowego usługi zdrowotnej 2.2.1. Etap I – przygotowanie badania 2.2.2. Etap II – realizacja badania 2.2.3. Etap III – analiza wyników 2.2.4. Etap IV – komunikowanie wyników 2.3. Efekty z badań marketingowych usług zdrowotnych Segmentacja rynku usług zdrowotnych w sektorze prywatnym 3.1. Segmentacja rynku – podstawowe pojęcia 3.2. Kryteria segmentacji rynku usług zdrowotnych w sektorze prywatnym 3.3. Ocena atrakcyjności ekonomicznej segmentu 3.4. Wybór rynku docelowego 3.5. Pozycjonowanie usługi zdrowotnej w wybranych segmentach 3.6. Obsługa rynku docelowego Kompozycja marketingu-mix usług zdrowotnych w sektorze prywatnym 4.1. Usługa zdrowotna w koncepcji marketingu-mix 4.2. Cena na rynku medycznym 4.3. Dystrybucja usługi zdrowotnej 4.4. Promocja usługi zdrowotnej 4.5. Ludzie i ich rola w procesie świadczenia usługi zdrowotnej 4.6. Świadectwo materialne usługi zdrowotnej 4.7. Proces świadczenia usługi zdrowotnej Marketing produktu leczniczego Rynek farmaceutyczny – charakterystyka 1.1. Specyfika rynku farmaceutycznego 1.1.1. Definicja produktu leczniczego 1.1.2. Kryteria podziału farmaceutyków 1.2. Rynek farmaceutyczny w Polsce 1.2.1. Charakterystyka polskiego rynku leków na przestrzeni ostatnich lat 1.2.2. Wiodący producenci farmaceutyków na rynku polskim 1.2.3. Hurtowa sprzedaż farmaceutyków 1.2.4. Apteka jako główny punkt sprzedaży detalicznej leków 1.3. Regulacje legislacyjne i pozalegislacyjne w kontekście marketingu produktu leczniczego 1.3.1. Promocja farmaceutyku w świetle ustawy Prawo farmaceutyczne 1.3.2. Kodeksy farmaceutycznej etyki marketingowej 1.3.3. Etyczne kryteria promocji leków wg WHO Kompozycja marketingu-mix produktu leczniczego 2.1. Produkt leczniczy w koncepcji marketingu-mix 2.2. Cena na rynku farmaceutycznym 2.3. Dystrybucja farmaceutyków 2.4. Promocja produktu leczniczego 2.4.1. Reklama na rynku farmaceutycznym 2.4.2. Promocja sprzedaży na rynku farmaceutycznym 2.4.3. Działania public relations na rynku farmaceutycznym 2.4.4. Promocja osobista na rynku farmaceutycznym 2.4.5. Promocja bezpośrednia na rynku farmaceutycznym Strategie marketingowe na rynku farmaceutycznym 3.1. Istota strategii marketingowych 3.1.1. Treść strategii marketingowych 3.1.2. Proces tworzenia strategii marketingowych 3.2. Rodzaje strategii marketingowych na rynku farmaceutycznym 3.3. Strategie marketingowe produktów leczniczych w różnych fazach rozwojowych rynku 3.3.1. Strategie marketingowe produktów w fazie wprowadzania na rynek 3.3.2. Strategie marketingowe produktów w fazie wzrostu 3.3.3. Strategie marketingowe produktów w fazie dojrzałości 3.3.4. Strategie marketingowe produktów w fazie schyłku Marketing społeczny w kształtowaniu postaw zdrowotnych na przykładzie dzieci i młodzieży Marketing społeczny – pojęcia podstawowe 1.1. Definicja marketingu społecznego 1.2. Cel marketingu społecznego 1.3. Organizacje non profit a marketing społeczny 1.4. Obszary marketingu społecznego Reklamowa kampania społeczna jako istotny element marketingu społecznego 2.1. Definicja reklamowej kampanii społecznej 2.2. Sposoby działania reklamy społecznej 2.3. Etyczny wymiar reklamy społecznej 2.4. Subiektywizm reklamy społecznej 2.5. Promowane idee w reklamie społecznej 2.6. Problemy społeczne na przykładzie polskich reklamowych kampanii społecznych Postawy zdrowotne dzieci i młodzieży 3.1. Holistyczne ujęcie zdrowia 3.2. Zachowania zdrowotne – zagadnienia teoretyczne 3.3. Zachowania zdrowotne dzieci i młodzieży w Polsce Rola marketingu społecznego w tworzeniu programów zdrowotnych dla dzieci i młodzieży 4.1. Zagrożenia wieku rozwojowego 4.2. Dzieci i młodzież w dobie konsumpcji 4.3. Kształtowanie pożądanych zachowań zdrowotnych u dzieci i młodzieży
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 127249 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., netogr., wykaz ustaw s. [170]-175.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w ochronie zdrowia, pracowników zakładów opieki zdrowotnej, przedsiębiorstw farmaceutycznych, środowiska medycznego, studentów marketingu i zdrowia publicznego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności