Tereszczyńska Katarzyna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Tereszczyńska Katarzyna
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Marketing
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr., wykaz ustaw s. [170]-175.
Dla osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w ochronie zdrowia, pracowników zakładów opieki zdrowotnej, przedsiębiorstw farmaceutycznych, środowiska medycznego, studentów marketingu i zdrowia publicznego.
Marketing usługi zdrowotnej Usługa zdrowotna jako produkt marketingowy 1.1. Ujęcie teoretyczne usługi zdrowotnej 1.2. Specyfika usługi zdrowotnej 1.3. Świadczeniodawcy usług zdrowotnych 1.3.1. Podmioty działające na prywatnym rynku usług medycznych 1.4. Jakość usługi zdrowotnej 1.4.1. Pojęcie jakości usług zdrowotnych 1.4.2. Model jakości usług według Christiana Grönroosa 1.4.3. Postrzeganie jakości usług zdrowotnych przez pacjentów 1.4.4. Zarządzanie jakością usług zdrowotnych 1.5. Działalność marketingowa w sferze usług zdrowotnych Marketingowe badania rynku usług zdrowotnych w sektorze prywatnym 2.1. Pojęcie badania marketingowego rynku usług zdrowotnych 2.2. Etapy procesu badania marketingowego usługi zdrowotnej 2.2.1. Etap I – przygotowanie badania 2.2.2. Etap II – realizacja badania 2.2.3. Etap III – analiza wyników 2.2.4. Etap IV – komunikowanie wyników 2.3. Efekty z badań marketingowych usług zdrowotnych Segmentacja rynku usług zdrowotnych w sektorze prywatnym 3.1. Segmentacja rynku – podstawowe pojęcia 3.2. Kryteria segmentacji rynku usług zdrowotnych w sektorze prywatnym 3.3. Ocena atrakcyjności ekonomicznej segmentu 3.4. Wybór rynku docelowego 3.5. Pozycjonowanie usługi zdrowotnej w wybranych segmentach 3.6. Obsługa rynku docelowego Kompozycja marketingu-mix usług zdrowotnych w sektorze prywatnym 4.1. Usługa zdrowotna w koncepcji marketingu-mix 4.2. Cena na rynku medycznym 4.3. Dystrybucja usługi zdrowotnej 4.4. Promocja usługi zdrowotnej 4.5. Ludzie i ich rola w procesie świadczenia usługi zdrowotnej 4.6. Świadectwo materialne usługi zdrowotnej 4.7. Proces świadczenia usługi zdrowotnej Marketing produktu leczniczego Rynek farmaceutyczny – charakterystyka 1.1. Specyfika rynku farmaceutycznego 1.1.1. Definicja produktu leczniczego 1.1.2. Kryteria podziału farmaceutyków 1.2. Rynek farmaceutyczny w Polsce 1.2.1. Charakterystyka polskiego rynku leków na przestrzeni ostatnich lat 1.2.2. Wiodący producenci farmaceutyków na rynku polskim 1.2.3. Hurtowa sprzedaż farmaceutyków 1.2.4. Apteka jako główny punkt sprzedaży detalicznej leków 1.3. Regulacje legislacyjne i pozalegislacyjne w kontekście marketingu produktu leczniczego 1.3.1. Promocja farmaceutyku w świetle ustawy Prawo farmaceutyczne 1.3.2. Kodeksy farmaceutycznej etyki marketingowej 1.3.3. Etyczne kryteria promocji leków wg WHO Kompozycja marketingu-mix produktu leczniczego 2.1. Produkt leczniczy w koncepcji marketingu-mix 2.2. Cena na rynku farmaceutycznym 2.3. Dystrybucja farmaceutyków 2.4. Promocja produktu leczniczego 2.4.1. Reklama na rynku farmaceutycznym 2.4.2. Promocja sprzedaży na rynku farmaceutycznym 2.4.3. Działania public relations na rynku farmaceutycznym 2.4.4. Promocja osobista na rynku farmaceutycznym 2.4.5. Promocja bezpośrednia na rynku farmaceutycznym Strategie marketingowe na rynku farmaceutycznym 3.1. Istota strategii marketingowych 3.1.1. Treść strategii marketingowych 3.1.2. Proces tworzenia strategii marketingowych 3.2. Rodzaje strategii marketingowych na rynku farmaceutycznym 3.3. Strategie marketingowe produktów leczniczych w różnych fazach rozwojowych rynku 3.3.1. Strategie marketingowe produktów w fazie wprowadzania na rynek 3.3.2. Strategie marketingowe produktów w fazie wzrostu 3.3.3. Strategie marketingowe produktów w fazie dojrzałości 3.3.4. Strategie marketingowe produktów w fazie schyłku Marketing społeczny w kształtowaniu postaw zdrowotnych na przykładzie dzieci i młodzieży Marketing społeczny – pojęcia podstawowe 1.1. Definicja marketingu społecznego 1.2. Cel marketingu społecznego 1.3. Organizacje non profit a marketing społeczny 1.4. Obszary marketingu społecznego Reklamowa kampania społeczna jako istotny element marketingu społecznego 2.1. Definicja reklamowej kampanii społecznej 2.2. Sposoby działania reklamy społecznej 2.3. Etyczny wymiar reklamy społecznej 2.4. Subiektywizm reklamy społecznej 2.5. Promowane idee w reklamie społecznej 2.6. Problemy społeczne na przykładzie polskich reklamowych kampanii społecznych Postawy zdrowotne dzieci i młodzieży 3.1. Holistyczne ujęcie zdrowia 3.2. Zachowania zdrowotne – zagadnienia teoretyczne 3.3. Zachowania zdrowotne dzieci i młodzieży w Polsce Rola marketingu społecznego w tworzeniu programów zdrowotnych dla dzieci i młodzieży 4.1. Zagrożenia wieku rozwojowego 4.2. Dzieci i młodzież w dobie konsumpcji 4.3. Kształtowanie pożądanych zachowań zdrowotnych u dzieci i młodzieży
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126793, 127249 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności