158660
No cover
Book
In basket
Robert Korzeniowski o profesjonalizacji współczesnego sportu i przedsiębiorczości - Robert Korzeniowski 11 Co to jest przedsiębiorczość? - Małgorzata Bednarczyk 19 1.1. Pojęcie przedsiębiorczości 19 1.2. Proces przedsiębiorczości 23 1.3. Typy przedsiębiorczości 26 Przedsiębiorczość organizacyjna 33 2.1. Przedsiębiorcza orientacja firmy - organizacyjne uczenie się - Jarema Batorski 33 2.2. Przedsiębiorczość jako proces zarządzania wiedzą - Jarema Batorski, Joanna Skrzypczak 36 E-przedsiębiorczość 43 3.1. Formalno-prawne uwarunkowania prowadzenia biznesu turystycznego w sieci - Sebastian Kopera 43 3.2. Jak założyć e-biuro podróży? - Sebastian Kopera, Jacek Panek 47 3.3. Cyfrowe instrumenty przedsiębiorczości turystycznej - Sebastian Kopera 58 Współczesny rynek turystyczny 77 4.1. Specyfika rynku turystycznego - Małgorzata Bednarczyk 77 4.2. Jakość i personel w przedsiębiorczości turystycznej - Ewa Wszendybył-Skulska 80 4.3. Bezpieczeństwo produktów i usług w turystyce - Marta Najda-Janoszka 111 4.4. Opisy przypadków: jak zapewnić bezpieczeństwo żywności? 135 Zarządzanie marketingowe - Ewa Grabińska 145 5.1. Znaczenie marketingu dla menadżerów turystyki 145 5.2. Koncepcja marketingu-mix dla „hotelu 4*" w Krakowie 148 5.3. Plan marketingowy w przedsiębiorstwie turystycznym 155 5.4. Badania marketingowe na rynku turystycznym 157 5.5. Budowa marki firmy turystycznej 162 Planowanie i finanse w firmach turystycznych 169 6.1. Plan biznesu - Jacek Chudzik 169 6.2. Podatki w biznesie turystycznym - Zbigniew Michalik 180 Instytucje wspierające przedsiębiorczość w turystyce 191 7.1. Franchising - Marek Świerad 191 7.2. Turystyczny samorząd gospodarczy - Jarema Batorski 198 7.3. Klastry i inkubatory przedsiębiorczości - Jacek Gancarczyk 202 7.4. Wsparcie funduszy Unii Europejskiej - Jacek Gancarczyk 205 Przedsiębiorczość międzynarodowa - przykłady rynków i firm na Ukrainie i w Federacji Rosyjskiej 235 8.1. Uwarunkowania prowadzenia biznesu turystycznego na Ukrainie - Mariusz Żurek 235 8.2. Rynek i przedsiębiorstwo turystyczne w Federacji Rosyjskiej - Grzegorz Sroślak 250
Sygnatura czytelni BWF: XII E 73
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 126890 N, 126891, 126892 (3 egz.)
Biblioteka WWFiF
Copies are only available in the library: sygn. F 6254 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr., netogr. przy rozdz.
Target audience note
Dla studentów, przedsiębiorców oraz pracowników instytucji publicznych i społecznych.
Funding information note
Wydanie dofinansowane przez Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności