158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 128363 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 128362 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Nazwy aut. na s. [11]-12.
Książka zawiera dokładne omówienie 68 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu - od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [593]-599. Indeksy.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności