158660
No cover
Book
In basket
Budowa potencjału konkurencyjności turystyki w regionach Orientacja konkurencyjna w zarządzaniu turystyką 13 Marka w turystyce 35 Uwarunkowania konkurencyjności biznesu turystycznego w polskich regionach Syntetyczny obraz rynku turystycznego w Polsce 57 Czynniki konkurencyjności biznesu turystycznego w regionach - podstawy metodyczne badań 65 Profile konkurencyjności MSPT w Polsce 75 3.1. Wprowadzenie teoretyczne 75 3.2. Omówienie wyników badań 75 Jakość kapitału ludzkiego w regionach 81 4.1. Wprowadzenie teoretyczne 81 4.2. Omówienie wyników badań 84 Instytucjonalne wsparcie finansowe przedsiębiorstw turystycznych 91 5.1. Wprowadzenie teoretyczne 91 5.2. Omówienie wyników badań 93 Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach turystycznych 103 6.1. Wprowadzenie teoretyczne 103 6.2. Omówienie wyników badań 105 Innowacyjność przedsiębiorstw turystycznych 113 7.1. Wprowadzenie teoretyczne 113 7.2. Omówienie wyników badań 115 Kierunki wykorzystania technologii informacyjnej w przedsiębiorstwach turystycznych 125 8.1. Technologie informacyjne jako kluczowy czynnik budowy konkurencyjności w sektorze turystycznym 125 8.2. Dźwignie konkurencyjności związane z wykorzystaniem technologii informacyjnych - analiza wyników badań 131
Sygnatura czytelni BWF: XII E 83
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 131184 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Copies are only available in the library: sygn. F 6637 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 169-173.
Target audience note
Dla studentów menedżerskich studiów magisterskich prowadzonych przez Katedrę Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności