158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Budowa potencjału konkurencyjności turystyki w regionach Orientacja konkurencyjna w zarządzaniu turystyką 13 Marka w turystyce 35 Uwarunkowania konkurencyjności biznesu turystycznego w polskich regionach Syntetyczny obraz rynku turystycznego w Polsce 57 Czynniki konkurencyjności biznesu turystycznego w regionach - podstawy metodyczne badań 65 Profile konkurencyjności MSPT w Polsce 75 3.1. Wprowadzenie teoretyczne 75 3.2. Omówienie wyników badań 75 Jakość kapitału ludzkiego w regionach 81 4.1. Wprowadzenie teoretyczne 81 4.2. Omówienie wyników badań 84 Instytucjonalne wsparcie finansowe przedsiębiorstw turystycznych 91 5.1. Wprowadzenie teoretyczne 91 5.2. Omówienie wyników badań 93 Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach turystycznych 103 6.1. Wprowadzenie teoretyczne 103 6.2. Omówienie wyników badań 105 Innowacyjność przedsiębiorstw turystycznych 113 7.1. Wprowadzenie teoretyczne 113 7.2. Omówienie wyników badań 115 Kierunki wykorzystania technologii informacyjnej w przedsiębiorstwach turystycznych 125 8.1. Technologie informacyjne jako kluczowy czynnik budowy konkurencyjności w sektorze turystycznym 125 8.2. Dźwignie konkurencyjności związane z wykorzystaniem technologii informacyjnych - analiza wyników badań 131
Sygnatura czytelni BWF: XII E 83
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 131184 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 6637 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 169-173.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów menedżerskich studiów magisterskich prowadzonych przez Katedrę Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności