158660
No cover
Book
In basket
Potrzeby komunikacyjne w organizacji 1.1. Szkic o komunikowaniu się w organizacji 1.2. Kategoria potrzeby w relacji do systemów 1.3. Obszary potrzeb komunikacyjnych Teoria komunikowania 2.1. Istota i składniki procesu komunikowania się 2.2. Wybrane modele komunikacji Elementy komunikacji interpersonalnej w przedsiębiorstwie 3.1. Komunikacja interpersonalna: formalna pisemna i formalna ustna. Zasady mówienia i słuchania 3.2. Komunikacja nieformalna i sieć przepływu pogłosek 3.3. Języki niewerbalne, ich narzędzia i znaczenia 3.4. Typy zachowań uczestników komunikowania się Komunikacja przedsiębiorstwa z otoczeniem 4.1. Komunikacja marketingowa organizacji gospodarczych 4.1.1. Promocja jako narzędzie wspierania sprzedaży 4.1.2. Rola public relations w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa 4.1.3. Badania marketingowe jako element komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem 4.2. Wykorzystanie internetu w komunikacji organizacji z otoczeniem 4.3. Negocjacje zewnętrzne Komunikacja, wiedza organizacyjna a zmiany i innowacje zarządcze 5.1. Komunikacja jako proces zarządzania wiedzą 5.1.1. Model komunikacji jako narzędzia zarządzania wiedzą w organizacji 5.1.2. Komunikacja, wiedza organizacyjna a byt przedsiębiorstwa w gospodarce rynkowej 5.1.3. Komunikacyjne zachowania menedżerów i ich współpracowników a zmiany organizacyjne i cele komunikowania w organizacjach opartych na wiedzy 5.2. Grupy, zespoły zadaniowe, komitety 5.3. Obrady i ich formy 5.4. Wspólnoty praktyków (communities of practice) 5.5. Grupy wspólnych interesów 5.6. Grupy i zespoły wiedzy, tzw. Group-TeamWare 5.7. Technologia otwartej przestrzeni (Open Space – Technology) 5.8. Quality Audit Meeting 5.9. Zespoły twórczego kształtowania jakości D. Petersena 5.10. Koncepcja „fermentacji drożdży” 5.11. „Gorąca grupa” Komunikacja interkulturowa w organizacji 6.1. Kultura a komunikacja 6.2. Zakres komunikacyjnych uwarunkowań kulturowych 6.2.1. Płaszczyzna werbalna 6.2.2. Płaszczyzna niewerbalna 6.2.3. Płaszczyzna kognitywna 6.3. Interkulturowa kompetencja komunikacyjna 6.3.1. Kompetencja komunikacyjna – zarys problematyki 6.3.2. Międzykulturowa kompetencja komunikacyjna 6.4. Kształtowanie procesu komunikowania się w zróżnicowanym kulturowo środowisku organizacji Audyt komunikacji wewnętrznej 7.1. Audyt komunikacyjny – rys historyczny 7.2. Cele audytu komunikacyjnego 7.3. Metody wspomagania audytu systemu komunikowania w organizacji 7.4. Ramowe wytyczne dla przeprowadzania audytu systemu komunikowania w organizacji
Sygnatura czytelni BMW: VI C 61 @
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 4386 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. [249]-262.
Target audience note
Dla studentów kierunków Informatyka i ekonometria oraz Zarządzanie i marketing, jak również praktyków.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności