158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Potrzeby komunikacyjne w organizacji 1.1. Szkic o komunikowaniu się w organizacji 1.2. Kategoria potrzeby w relacji do systemów 1.3. Obszary potrzeb komunikacyjnych Teoria komunikowania 2.1. Istota i składniki procesu komunikowania się 2.2. Wybrane modele komunikacji Elementy komunikacji interpersonalnej w przedsiębiorstwie 3.1. Komunikacja interpersonalna: formalna pisemna i formalna ustna. Zasady mówienia i słuchania 3.2. Komunikacja nieformalna i sieć przepływu pogłosek 3.3. Języki niewerbalne, ich narzędzia i znaczenia 3.4. Typy zachowań uczestników komunikowania się Komunikacja przedsiębiorstwa z otoczeniem 4.1. Komunikacja marketingowa organizacji gospodarczych 4.1.1. Promocja jako narzędzie wspierania sprzedaży 4.1.2. Rola public relations w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa 4.1.3. Badania marketingowe jako element komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem 4.2. Wykorzystanie internetu w komunikacji organizacji z otoczeniem 4.3. Negocjacje zewnętrzne Komunikacja, wiedza organizacyjna a zmiany i innowacje zarządcze 5.1. Komunikacja jako proces zarządzania wiedzą 5.1.1. Model komunikacji jako narzędzia zarządzania wiedzą w organizacji 5.1.2. Komunikacja, wiedza organizacyjna a byt przedsiębiorstwa w gospodarce rynkowej 5.1.3. Komunikacyjne zachowania menedżerów i ich współpracowników a zmiany organizacyjne i cele komunikowania w organizacjach opartych na wiedzy 5.2. Grupy, zespoły zadaniowe, komitety 5.3. Obrady i ich formy 5.4. Wspólnoty praktyków (communities of practice) 5.5. Grupy wspólnych interesów 5.6. Grupy i zespoły wiedzy, tzw. Group-TeamWare 5.7. Technologia otwartej przestrzeni (Open Space – Technology) 5.8. Quality Audit Meeting 5.9. Zespoły twórczego kształtowania jakości D. Petersena 5.10. Koncepcja „fermentacji drożdży” 5.11. „Gorąca grupa” Komunikacja interkulturowa w organizacji 6.1. Kultura a komunikacja 6.2. Zakres komunikacyjnych uwarunkowań kulturowych 6.2.1. Płaszczyzna werbalna 6.2.2. Płaszczyzna niewerbalna 6.2.3. Płaszczyzna kognitywna 6.3. Interkulturowa kompetencja komunikacyjna 6.3.1. Kompetencja komunikacyjna – zarys problematyki 6.3.2. Międzykulturowa kompetencja komunikacyjna 6.4. Kształtowanie procesu komunikowania się w zróżnicowanym kulturowo środowisku organizacji Audyt komunikacji wewnętrznej 7.1. Audyt komunikacyjny – rys historyczny 7.2. Cele audytu komunikacyjnego 7.3. Metody wspomagania audytu systemu komunikowania w organizacji 7.4. Ramowe wytyczne dla przeprowadzania audytu systemu komunikowania w organizacji
Sygnatura czytelni BMW: VI C 61 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4386 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [249]-262.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów kierunków Informatyka i ekonometria oraz Zarządzanie i marketing, jak również praktyków.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności