158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Aneta Czarniecka Proces planowania marketingowego w ochronie zdrowia Sylwia Indycka-Rosół Jak i o czym, czyli o języku informacji prasowych tworzonych przez agencje public relations słów kilka Ewa Jaska Znaczenie komunikacji interpersonalnej w procesie sprzedaży osobistej na rynku usług telekomunikacyjnych Barbara Kolbus, Dariusz Dudek Lojalność wobec marki budowana za pomocą social media Maciej Masłowski Public relations w kontekście informatyzacji służby zdrowia Bohdan Pawłowicz Czy komunikacja potrzebuje (samo)oczyszczenią? Analiza wewnętrznych i zewnętrznych czynników wpływających na wizerunek środowisk PR i reklamy Joanna Pruchnicka Społeczna odpowiedzialność biznesu jako narzędzie budowania i poprawy wizerunku górnictwa Sabina Przepiorą Rola wybranych narzędzi PR w kształtowaniu wizerunku miast. Subiektywny przegląd najciekawszych kampanii promocyjnych polskich miast Magdalena Rzemieniak Gender marketing - percepcja i zachowania uzależnione od płci Julita Ślusarczyk Media spinning w wykonaniu agencji Ruder Finn podczas wojny w byłej Jugosławii Agnieszka Werenowska, Ewa Jaska Nowoczesne narzędzia public relations w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa
Sygnatura czytelni BMW: VI C 77 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 5181, 147571 N (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147570 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okładce inna kolejność redaktorów.
Niniejszy tom stanowi pokłosie Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie [2012?]- informacja na stronie [7].
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy pracach.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności