158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Syntetyczne ujęcie konkurencyjności przedsiębiorstwa Konkurencja procesem rozwoju przedsiębiorstw 1.1. Istota i pojęcie konkurencji w literaturze nauk ekonomicznych 1.2. Istota i definicje konkurencji 1.3. Rodzaje i kryteria klasyfikacji konkurencji Konkurencyjność przedsiębiorstwa 2.1. Istota i definicje konkurencyjności 2.2. Potencjał i źródła konkurencyjności 2.3. Źródła i sposoby budowy przewagi konkurencyjnej 2.4. Pozycja konkurencyjna jako miara skuteczności konkurowania Czynniki konkurencyjności miękkiej przedsiębiorstw Zasoby ludzkie w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa 3.1. Pojęcie i cele zarządzania zasobami ludzkimi 3.2. Znaczenie zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie 3.3. Miejsce czynnika ludzkiego w organizacji 3.4. Modele polityki personalnej 3.5. Metody zarządzania personelem 3.5.1. Planowanie zatrudnienia 3.5.2. Rekrutacja i selekcja personelu 3.5.3. Szkolenie i doskonalenie personelu 3.6. Kompetencje 3.7. Kreatywność Menedżer kadrą zarządzającą przedsiębiorstwem 4.1. Menedżer i jego rola w organizacji 4.2. Funkcje realizowane przez menedżera w organizacji 4.3. Cechy i umiejętności menedżera 4.4. Współczesny menedżer Motywacja funkcją zarządzania przedsiębiorstwem 5.1. Motywacja elementem zarządzania 5.2. Teorie potrzeb 5.3. Teoria procesu motywacji 5.4. Teoria wzmocnienia motywacji 5.5. Znaczenie motywowania pracowników 5.6. Instrumenty pobudzania motywacji 5.6.1. Płaca jako środek motywacji 5.6.2. Formy płac 5.6.3. Wewnętrzna struktura płac 5.6.4. Zasady kształtowania składników wynagrodzenia 5.6.5. Premia instrumentem motywowania 5.7. Pozapłacowe środki pobudzania motywacji 5.7.1. Polityka awansowania 5.7.2. Ocenianie – kształtowanie stosunków międzyludzkich 5.7.3. Korzystne i niekorzystne czynniki w systemie motywacyjnym. Płaca czy pozapłacowe motywatory? Kultura organizacyjna w procesie miękkiego zarządzania przedsiębiorstwem 6.1. Kultura organizacyjna w ujęciu definicyjnym 6.2. Model kultury organizacyjnej według E. Scheina 6.3. Typy i rodzaje kultur organizacyjnych stosowanych w przedsiębiorstwach 6.4. Kultura instrumentem zarządzania przedsiębiorstwem 6.5. Zmiana a kultura organizacyjna 6.5.1. Zmiana elementem funkcjonowania przedsiębiorstwa 6.6. Model zmian organizacyjnych wpływających na kulturę przedsiębiorstwa Wiedza zasobem przedsiębiorstwa 7.1. Pojęcie wiedzy 7.2. Wiedza jako strategiczny zasób 7.3. System zarządzania wiedzą 7.4. Zarządzanie wiedzą zadaniem kadry zarządzającej 7.5. Rola wiedzy w procesach zarządzania organizacją 7.6. Wartość przedsiębiorstwa 7.7. Zarządzanie wiedzą a zarządzanie wartością przedsiębiorstwa Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa 8.1. Kapitał ludzki 8.2. Kapitał strukturalny 8.3. Kapitał relacyjny 8.4. Mierniki kapitału intelektualnego Zaufanie w rozwoju przedsiębiorstwa 9.1. Kształtowanie się pojęcia zaufanie 9.2. Zaufanie w ujęciu teorii racjonalnego wyboru 9.3. Zaufanie w teorii kapitału społecznego R. Putnama 9.4. Zaufanie a kapitał społeczny w koncepcji F. Fukuyamy 9.5. Definicja i rodzaje zaufania w koncepcji P. Sztompki 9.6. Pojęcie zaufania w teorii nauk o zarządzaniu 9.7. Kultura organizacyjna oparta na zaufaniu Model konkurencyjności miękkiej przedsiębiorstw 10.1. Cztery podstawowe układy konkurencyjności przedsiębiorstw 10.2. Model konkurencyjności miękkiej przedsiębiorstw
Sygnatura czytelni BMW: VIII A 98 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 5354 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140379 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Inny tyt: Capacité de concurrence constitue une base du succès et le succès ce sont des gens
Uwaga ogólna
Tyt. w jęz. fr.: La capacité de concurrence constitue une base du succès et le succès ce sont des gens.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [239]-252. Netogr. s. 252.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności