158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Informacja rynkowa i jej rola w zarządzaniu łańcuchem dostaw 1.1. Informacja i jej znaczenie w realizacji procesów logistycznych 1.2. Rola informacji rynkowej w procesie podejmowania decyzji logistycznych 1.3. Rola i znaczenie badań w zarządzaniu łańcuchem dostaw 1.4. Procedura badawcza jako warunek pozyskania właściwych informacji Metody pomiaru i gromadzenia danych dla potrzeb łańcucha dostaw 2.1. Pomiar jako podstawa gromadzenia danych logistycznych 2.2. Określenie metody doboru i liczebności próby badawczej w badaniach logistycznych 2.3. Wybrane metody gromadzenia danych ze źródeł pierwotnych Prognozowanie popytu jako podstawa prawidłowego funkcjonowania łańcucha dostaw 3.1. Rola i znaczenie prognozowania w zarządzaniu łańcuchem dostaw 3.2. Podstawowe metody prognostyczne w zarządzaniu łańcuchem dostaw 3.3. Ekstrapolacja trendu i możliwości jej zastosowania w gospodarce zapasami 3.4. Prognozowanie zorientowane na osiągane efekty logistyczne Rola usług transportowych w zarządzaniu łańcuchem dostaw i metody badania potrzeb przewozowych 4.1. Znaczenie transportu w zarządzaniu łańcuchem dostaw 4.2. Istota i źródła potrzeb transportowych 4.3. Popyt na usługi transportowe i metody określania jego elastyczności 4.4. Wybrane metody określania wahań popytu na transport Metody wyboru zleceniobiorców do realizacji zadań logistycznych 5.1. Partnerstwo w łańcuchu dostaw jako podstawa przewagi konkurencyjnej 5.2. Ilościowe podejście do oceny partnerów w łańcuchu dostaw 5.3. Zastosowanie metody AHP do wyboru dostawców 5.4. Metoda TOPSIS i jej wykorzystanie do oceny dostawcy w łańcuchu dostaw 5.5. Współpraca w łańcuchu dostaw i metody pomiaru jej efektów Zadowolenie i lojalność jako przesłanki kształtowania logistycznej obsługi klienta 6.1. Logistyczna obsługa klienta a jego zadowolenie 6.2. Metody jakościowe pomiaru zadowolenia nabywców 6.3. Analiza ABC jako podstawa określenia optymalnego poziomu obsługi Zachowania nabywców jako podstawa kształtowania oferty logistycznej 7.1. Zachowania nabywców i podstawowe ich determinanty 7.2. Etapy procesu decyzyjnego i modele zachowań nabywców 7.3. Modele zachowań nabywców wykorzystywane w prognozowaniu wyboru marek produktów 7.4. Modele preferencji jako podstawa kształtowania oferty logistycznej
Sygnatura czytelni BMW: VI I 181
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 140625 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140536 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [251]-263. Netogr. s. 263.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów uczelni ekonomicznych i technicznych, specjalizaujących się w logistyce oraz dla przedstawicieli środowiska naukowego czy praktyków gospodarczych.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności