156983
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nauki o zarządzaniu – zakres i perspektywy rozwoju 1. Perspektywa regulacyjno-formalna nauk o zarządzaniu 2. Nauki o zarządzaniu z perspektywy paradygmatów dyscypliny 3. Nauki o zarządzaniu z perspektywy metod badawczych Marketing jako system aktywności 1. Postrzeganie, znaczenie i wyzwania marketingu 2. Marketing systemowy – perspektywa etyczna 3. Transformacja a polityka rynkowa 4. Znaczenie gospodarstw domowych w działaniach rynkowych 5. Polityka ochrony konsumentów w Polsce Wybrane aspekty zarządzania 1. Uwarunkowania efektywnej wymiany informacji 2. Wartość w zarządzaniu przedsiębiorstwem 3. Zarządzanie przedsiębiorstwem rodzinnym – wyzwania dla teorii i praktyki 4. Klimat organizacyjny w zarządzaniu 5. Nowoczesne podejście do rozwoju pracowników Wybrane aspekty marketingu 1. Wartości w marketingu B2B i B2C oraz ich badanie 2. Społeczna odpowiedzialność w systemach zarządzania i marketingu 3. Marketing internetowy i mobilny
Sygnatura czytelni BMW: IX A 121 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141724 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5459 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., wykaz aktów prawnych s. [234]-248. Netogr. s. 248-249.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla kadry naukowej zajmującej się problematyką zarządzania i marketingu wyższych szkół publicznych i niepublicznych.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności