158660
No cover
Book
In basket
Nauki o zarządzaniu – zakres i perspektywy rozwoju 1. Perspektywa regulacyjno-formalna nauk o zarządzaniu 2. Nauki o zarządzaniu z perspektywy paradygmatów dyscypliny 3. Nauki o zarządzaniu z perspektywy metod badawczych Marketing jako system aktywności 1. Postrzeganie, znaczenie i wyzwania marketingu 2. Marketing systemowy – perspektywa etyczna 3. Transformacja a polityka rynkowa 4. Znaczenie gospodarstw domowych w działaniach rynkowych 5. Polityka ochrony konsumentów w Polsce Wybrane aspekty zarządzania 1. Uwarunkowania efektywnej wymiany informacji 2. Wartość w zarządzaniu przedsiębiorstwem 3. Zarządzanie przedsiębiorstwem rodzinnym – wyzwania dla teorii i praktyki 4. Klimat organizacyjny w zarządzaniu 5. Nowoczesne podejście do rozwoju pracowników Wybrane aspekty marketingu 1. Wartości w marketingu B2B i B2C oraz ich badanie 2. Społeczna odpowiedzialność w systemach zarządzania i marketingu 3. Marketing internetowy i mobilny
Sygnatura czytelni BMW: IX A 121 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 141724 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 5459 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr., wykaz aktów prawnych s. [234]-248. Netogr. s. 248-249.
Target audience note
Dla kadry naukowej zajmującej się problematyką zarządzania i marketingu wyższych szkół publicznych i niepublicznych.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności