156789
Brak okładki
Książka
W koszyku
Istota procesowego zarządzania organizacjami 1.1. Ewolucja w zarządzaniu przedsiębiorstwami 1.2. Pojęcie procesu w zarządzaniu organizacją 1.3. Typologia procesów biznesowych w przedsiębiorstwie 1.4. Metody identyfikacji procesów biznesowych w przedsiębiorstwie 1.5. Modelowanie i mapowanie procesów biznesowych w organizacji 1.6. Mierzenie efektywności procesów 1.7. Realizacja procesów. Model wewnętrzny i outsourcing Charakterystyka wybranych procesów pod kątem outsourcingu – księgowość i finanse 2.1. Natura procesów księgowych 2.2. Procesy ewidencji księgowej, wynikające z różnych obszarów funkcjonalnych 2.2.1. Obszar administracyjny 2.2.2. Obszar sprzedaży – wpływy pieniężne 2.2.3. Obszar zakupów – rozchody pieniężne 2.2.4. Obszar produkcji 2.2.5. Przebieg procesu księgowego 2.2.6. Różne formy opodatkowania a obowiązki księgowe 2.2.7. Wybrane wskaźniki oceny efektywności procesów księgowości 2.2.8. Outsourcing księgowości 2.2.9. Rynek outsourcingu księgowości w Polsce 2.3. Procesy zarządzania finansami 2.3.1. Natura zarządzania finansami 2.3.2. Wybrane wskaźniki procesów zarządzania finansami 2.3.3. O outsourcingu w zakresie zarządzania finansami 2.3.4. Rynek usług outsourcingu zarządzania finansami Charakterystyka wybranych procesów pod kątem outsourcingu – zasoby ludzkie: rekrutacja 3.1. Natura procesów rekrutacji 3.2. Zakres procesu rekrutacji 3.3. Wskaźniki efektywności procesów rekrutacji 3.4. Outsourcing procesu rekrutacji: przebieg, korzyści 3.5. Rynek usług rekrutacyjnych w Polsce Charakterystyka wybranych procesów pod kątem outsourcingu – zasoby ludzkie: szkolenia 4.1. Natura procesu szkoleń w organizacji 4.2. Zakres procesu szkoleń 4.3. Procedura organizacyjna i źródła finansowania procesu szkoleń 4.4. Mierzenie efektywności i jakości procesów szkoleniowych 4.5. Outsourcing procesu szkoleń: przebieg, korzyści 4.6. Rynek usług szkoleniowych w Polsce Charakterystyka wybranych procesów pod kątem outsourcingu – kadry i płace 5.1. Procesy kadrowo-płacowe w polskim prawodawstwie 5.2. Zakres procesów kadrowo-płacowych 5.3. Systemy organizacyjne procesów kadrowo-płacowych 5.4. Wskaźniki efektywności procesów kadrowych 5.5. Outsourcing procesu kadrowo-płacowego jako alternatywa dla własnych służb 5.6. Rynek outsourcingu kadrowo-płacowego na polskim gruncie 5.7. Warunki powodzenia outsourcingu procesów kadrowo-płacowych Charakterystyka wybranych procesów pod kątem outsourcingu – logistyka 6.1. Natura procesów logistycznych 6.2. Struktura procesów logistycznych 6.2.1. Procesy magazynowe 6.2.2. Procesy transportowe 6.3. Struktura kosztów i mierniki procesów logistycznych 6.4. Outsourcing logistyczny 6.5. Struktura usług logistycznych Charakterystyka wybranych procesów pod kątem outsourcingu – procesy IT 7.1. Istota i zakres procesów IT w przedsiębiorstwach 7.2. Zakres usług outsourcingu IT 7.3. Korzyści z outsourcingu IT 7.4. Outsourcing IT w sektorze MSP w Polsce Outsourcing – cele, korzyści, ryzyko 8.1. Strategiczne i operacyjne cele outsourcingu 8.2. Strategiczne i operacyjne korzyści z outsourcingu 8.3. Rodzaje ryzyka outsourcingu i metody jego redukcji 8.3.1. Ryzyko strategiczne 8.3.2. Ryzyko operacyjne 8.3.3. Ryzyko finansowe 8.3.4. Ryzyko organizacyjne 8.3.5. Ryzyko prawne 8.3.6. Ryzyko technologiczne 8.4. Zarządzanie ryzykiem jako narzędzie redukcji zagrożeń outsourcingu Procesy biznesowe w przedsiębiorstwach sektora MSP 9.1. Cechy charakterystyczne sektora MSP jako potencjalnego odbiorcy usług outsourcingu 9.2. Struktura procesów biznesowych w przedsiębiorstwach sektora MSP 9.3. Outsourcing w przedsiębiorstwach sektora MSP 9.4. Strukturalne cechy zarządzania w przedsiębiorstwach sektora MSP a outsourcing 9.5. Struktura podaży usług outsourcingowych w Polsce, skierowanych do sektora MSP Metody analizy obszarów biznesowych pod kątem outsourcingu 10.1. Ogólna procedura analizy procesów do outsourcingu 10.2. Metody oceny wybranych obszarów do outsourcingu 10.2.1. Parametry kalkulacyjne i kryteria ich oceny w outsourcingu księgowości 10.2.2. Parametry kalkulacyjne i kryteria ich oceny w outsourcingu zarządzania finansami 10.2.3. Parametry kalkulacyjne i kryteria ich oceny w outsourcingu zarządzania zasobami ludzkimi 10.2.4. Parametry kalkulacyjne i kryteria ich oceny w outsourcingu logistyki 10.2.5. Parametry kalkulacyjne i kryteria ich oceny w outsourcingu IT 10.3. Kryteria rekomendacji outsourcingu
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 303
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 142940 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [280]-287. Netogr. s. 287-288. Wykaz aktów prawnych s. 289-290.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla przedsiębiorców sektora MSP, którzy rozważają outsourcin, a także dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności