Wodnicka Monika
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Wodnicka Monika
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Meryk Radosław
(79)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Klupiński Kamil
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Offshoring
(1)
Outsourcing
(1)
Usługi
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [280]-287. Netogr. s. 287-288. Wykaz aktów prawnych s. 289-290.
Dla przedsiębiorców sektora MSP, którzy rozważają outsourcin, a także dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania.
Istota procesowego zarządzania organizacjami 1.1. Ewolucja w zarządzaniu przedsiębiorstwami 1.2. Pojęcie procesu w zarządzaniu organizacją 1.3. Typologia procesów biznesowych w przedsiębiorstwie 1.4. Metody identyfikacji procesów biznesowych w przedsiębiorstwie 1.5. Modelowanie i mapowanie procesów biznesowych w organizacji 1.6. Mierzenie efektywności procesów 1.7. Realizacja procesów. Model wewnętrzny i outsourcing Charakterystyka wybranych procesów pod kątem outsourcingu – księgowość i finanse 2.1. Natura procesów księgowych 2.2. Procesy ewidencji księgowej, wynikające z różnych obszarów funkcjonalnych 2.2.1. Obszar administracyjny 2.2.2. Obszar sprzedaży – wpływy pieniężne 2.2.3. Obszar zakupów – rozchody pieniężne 2.2.4. Obszar produkcji 2.2.5. Przebieg procesu księgowego 2.2.6. Różne formy opodatkowania a obowiązki księgowe 2.2.7. Wybrane wskaźniki oceny efektywności procesów księgowości 2.2.8. Outsourcing księgowości 2.2.9. Rynek outsourcingu księgowości w Polsce 2.3. Procesy zarządzania finansami 2.3.1. Natura zarządzania finansami 2.3.2. Wybrane wskaźniki procesów zarządzania finansami 2.3.3. O outsourcingu w zakresie zarządzania finansami 2.3.4. Rynek usług outsourcingu zarządzania finansami Charakterystyka wybranych procesów pod kątem outsourcingu – zasoby ludzkie: rekrutacja 3.1. Natura procesów rekrutacji 3.2. Zakres procesu rekrutacji 3.3. Wskaźniki efektywności procesów rekrutacji 3.4. Outsourcing procesu rekrutacji: przebieg, korzyści 3.5. Rynek usług rekrutacyjnych w Polsce Charakterystyka wybranych procesów pod kątem outsourcingu – zasoby ludzkie: szkolenia 4.1. Natura procesu szkoleń w organizacji 4.2. Zakres procesu szkoleń 4.3. Procedura organizacyjna i źródła finansowania procesu szkoleń 4.4. Mierzenie efektywności i jakości procesów szkoleniowych 4.5. Outsourcing procesu szkoleń: przebieg, korzyści 4.6. Rynek usług szkoleniowych w Polsce Charakterystyka wybranych procesów pod kątem outsourcingu – kadry i płace 5.1. Procesy kadrowo-płacowe w polskim prawodawstwie 5.2. Zakres procesów kadrowo-płacowych 5.3. Systemy organizacyjne procesów kadrowo-płacowych 5.4. Wskaźniki efektywności procesów kadrowych 5.5. Outsourcing procesu kadrowo-płacowego jako alternatywa dla własnych służb 5.6. Rynek outsourcingu kadrowo-płacowego na polskim gruncie 5.7. Warunki powodzenia outsourcingu procesów kadrowo-płacowych Charakterystyka wybranych procesów pod kątem outsourcingu – logistyka 6.1. Natura procesów logistycznych 6.2. Struktura procesów logistycznych 6.2.1. Procesy magazynowe 6.2.2. Procesy transportowe 6.3. Struktura kosztów i mierniki procesów logistycznych 6.4. Outsourcing logistyczny 6.5. Struktura usług logistycznych Charakterystyka wybranych procesów pod kątem outsourcingu – procesy IT 7.1. Istota i zakres procesów IT w przedsiębiorstwach 7.2. Zakres usług outsourcingu IT 7.3. Korzyści z outsourcingu IT 7.4. Outsourcing IT w sektorze MSP w Polsce Outsourcing – cele, korzyści, ryzyko 8.1. Strategiczne i operacyjne cele outsourcingu 8.2. Strategiczne i operacyjne korzyści z outsourcingu 8.3. Rodzaje ryzyka outsourcingu i metody jego redukcji 8.3.1. Ryzyko strategiczne 8.3.2. Ryzyko operacyjne 8.3.3. Ryzyko finansowe 8.3.4. Ryzyko organizacyjne 8.3.5. Ryzyko prawne 8.3.6. Ryzyko technologiczne 8.4. Zarządzanie ryzykiem jako narzędzie redukcji zagrożeń outsourcingu Procesy biznesowe w przedsiębiorstwach sektora MSP 9.1. Cechy charakterystyczne sektora MSP jako potencjalnego odbiorcy usług outsourcingu 9.2. Struktura procesów biznesowych w przedsiębiorstwach sektora MSP 9.3. Outsourcing w przedsiębiorstwach sektora MSP 9.4. Strukturalne cechy zarządzania w przedsiębiorstwach sektora MSP a outsourcing 9.5. Struktura podaży usług outsourcingowych w Polsce, skierowanych do sektora MSP Metody analizy obszarów biznesowych pod kątem outsourcingu 10.1. Ogólna procedura analizy procesów do outsourcingu 10.2. Metody oceny wybranych obszarów do outsourcingu 10.2.1. Parametry kalkulacyjne i kryteria ich oceny w outsourcingu księgowości 10.2.2. Parametry kalkulacyjne i kryteria ich oceny w outsourcingu zarządzania finansami 10.2.3. Parametry kalkulacyjne i kryteria ich oceny w outsourcingu zarządzania zasobami ludzkimi 10.2.4. Parametry kalkulacyjne i kryteria ich oceny w outsourcingu logistyki 10.2.5. Parametry kalkulacyjne i kryteria ich oceny w outsourcingu IT 10.3. Kryteria rekomendacji outsourcingu
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 303 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 142940 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Projekty offshoringowe w usługach biznesowych : pozycja Polski / Monika Wodnicka. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020. - 164, [3] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Ekonomia / [Uniwersytet Łódzki])
Bibliografia, netografia na stronach 155-162.
Rozdział I. Internacjonalizacja rynku usług Megatrendy w rozwoju usług Teoria wobec umiędzynarodowienia usług Międzynarodowy rynek usług – charakterystyczne procesy Instytucjonalno‑prawne regulacje determinujące wzrost obrotu usługami w gospodarce światowej Czynniki rozwoju międzynarodowego rynku usług Rozdział II. Geneza, uwarunkowania i determinanty przemieszczenia światowego potencjału usług Zmiany w systemie organizacji biznesu w warunkach globalizacji Determinanty internacjonalizacji procesów biznesowych na poziomie korporacji Redefinicja działalności przedsiębiorstw w aspekcie umiędzynarodowienia procesów gospodarczych Delokalizacja potencjału wytwórczego i usługowego Pojęcie delokalizacji działalności gospodarczej Czynniki determinujące delokalizację usług biznesowych Delokalizacja usług jako nowoczesna forma zwiększania konkurencyjności Rozdział III. Offshoringowe projekty w usługach biznesowych Outsourcing, offshoring usług i pokrewne pojęcia Klasyfikacja usług biznesowych z punktu widzenia działań offshoringowych Rodzaje offshoringu usług biznesowych Zakres projektów i modele usług BPO Projekty realizowane w ramach BPO Modele świadczenia usług BPO Rozdział IV. Offshoring usług biznesowych – globalne trendy Tendencje rozwoju transgranicznego transferu potencjału usług biznesowych Determinanty lokowania usług biznesowych i przestrzenna konfiguracja działalności offshoringowej Ocena regionów gospodarki światowej dla transferu potencjału usług Ocena regionu Azji i Pacyfiku Rynek Ameryki Łacińskiej Region Afryki Rynek Europy Środkowo‑Wschodniej Rozdział V. Polska w offshoringu usług biznesowych. Wyniki badań Polska jako miejsce offshoringu usług biznesowych Atuty Polski Rządowe i regionalne systemy wsparcia inwestycji Charakterystyka rynku usług biznesowych w Polsce Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w sektor usług biznesowych w Polsce w latach 2003–2018 Charakterystyka centrów usługowych Zatrudnienie w centrach usług biznesowych Regionalna lokalizacja centrów usług i atrakcyjność regionów Polski Inwestycje w sektor usług w Polsce. Wyniki badań własnych Metoda badań i charakterystyka badanej populacji Wyniki badań zagranicznych centrów usług w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150331 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności