155362
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podejście procesowe 1.1. Podstawy podejścia procesowego 1.2. Determinanty podejścia procesowego 1.3. Cechy podejścia procesowego 1.4. Struktura podejścia procesowego 1.5. Doskonalenie podejścia procesowego Zarządzanie marketingiem 2.1. Istota orientacji marketingowej 2.2. Charakterystyka zarządzania marketingiem 2.3. Struktura procesów zarządzania marketingiem 2.3.1. Procesy zarządzania strategicznego 2.3.2. Procesy zarządzania operacyjnego 2.3.3. Procesy według kryterium podejścia procesowego 2.3.4. Procesy według klasyfikacji APQC 2.3.5. Procesy według kryterium wartości 2.3.6. Procesy według kryterium decyzyjności 2.4. Relacje między procesami 2.5. Miary skuteczności i efektywności zarządzania marketingiem 2.5.1. Miary skuteczności 2.5.2. Miary efektywności Zarządzanie zasobami ludzkimi 3.1. Charakterystyka funkcji personalnej 3.2. Charakterystyka zarządzania zasobami ludzkimi 3.3. Struktura procesów zarządzania zasobami ludzkimi 3.3.1. Procesy zarządzania strategicznego 3.3.2. Procesy zarządzania operacyjnego 3.3.3. Procesy według podejścia procesowego 3.3.4. Procesy według klasyfikacji APQC 3.3.5. Procesy według kryterium wartości 3.3.6. Procesy według kryterium decyzyjności 3.4. Relacje między procesami 3.5. Miary efektywności i skuteczności zarządzania zasobami ludzkimi 3.5.1. Miary ekonomiczne efektywności procesów 3.5.2. Miary skuteczności procesów Zarządzanie produkcją 4.1. Pojęcie zarządzania produkcją 4.2. Charakterystyka zarządzania produkcją 4.3. Struktura procesów zarządzania produkcją 4.3.1. Procesy zarządzania strategicznego i operacyjnego 4.3.2. Procesy według klasyfikacji APQC 4.3.3. Procesy według kryterium modeli wytwarzania 4.3.4. Procesy według kryterium wartości 4.3.5. Procesy według kryterium decyzyjności 4.3.6. Procesy według kryterium podejścia procesowego 4.4. Relacje między procesami 4.5. Miary skuteczności i efektywności zarządzania produkcją 4.5.1. Miary skuteczności 4.5.2. Miary efektywności Zarządzanie finansami 5.1. Pojęcie i zakres zarządzania finansami 5.2. Struktura procesów w zarządzaniu finansami 5.2.1. Procesy według klasyfikacji APQC 5.2.2. Procesy według kryterium podejścia procesowego 5.2.3. Procesy zarządzania strategicznego 5.2.4. Procesy zarządzania operacyjnego 5.2.5. Procesy według kryterium wartości 5.2.6. Procesy według kryterium decyzyjności 5.3. Relacje między procesami 5.4. Miary skuteczności i efektywności zarządzania finansami 5.4.1. Miary skuteczności 5.4.2. Miary efektywności Zarządzanie usługami 6.1. Charakterystyka usług 6.2. Zarządzanie usługami 6.3. Procesy w zarządzaniu usługami 6.4. Miary skuteczności i efektywności zarządzania usługami
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 304
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143408 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [325]-334. Wykaz aktów prawnych, norm, netogr. s. 335. Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów szkół wyższych, uczestników seminariów licencjackich, magisterskich i doktorskich oraz pracowników naukowych zajmujących się problematyką różnych sfer zarządzania przedsiębiorstwem.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności