158664
No cover
Book
In basket
Zamiast wstępu Jak mieszkańcy oceniają promocję swojego miasta? Od strategii do marki O strategiach praktycznie Strategia marki a strategia promocji Strategia... czego? Znaczenie marki miasta w świetle badań Marka bardzo lokalna Budować markę, czy chodnik? Zrozumieć marketing Miasto jako marka Wydobyć perłę Rola samorządowego lidera Aby było lepiej Marka regionu. To możliwe? Siła w różnorodności Autentyczność marki Niedookreślone idee Nie idŹcie tą drogą! Hasło i logo nie promują miasta! CASE STUDY (Carpathia, Lublin). Narzędzia promocji święto miasta - najlepszy sposób na promocję? Przepis na udany event Które festiwale lubią Polacy? Wybrane wydarzenia współfinansowane z budżetów miast (Białystok, Bydgoszcz, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Rzeszów, Warszawa, Wrocław) Media relations - podstawy Współpraca z blogerami i vlogerami Content marketing Przyszłość to własne media Sposób konsumpcji treści się zmienia City placement Różne aspekty promocji Turystyka kulinarna (potrawy regionalne) Turysta dobry... bo zagraniczny Komercjalizacja marki Promocja gospodarcza Jak miasta walcząo studentów? Trzy miasta. Trzy województwa. Marketingowe pozycjonowanie 27 miast Augustów Białystok Bielsko-Biała Bydgoszcz Częstochowa Gdańsk Gdynia Gorzów Wielkopolski Grudziądz Jarocin Kraków Krynica-Zdrój Legionowo Legnica Lublin Łódź Olsztyn Piotrków Trybunalski Poznań Przemyśl Radom Rzeszów Szczecin Ustka Warszawa Wągrowiec Wrocław Wybrane kampanie Promocyjne miast i regionów Inteligentne specjalizacje województw
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 144235 N (1 egz.)
Notes:
General note
Na okł.: Nowe wydanie: 24 kampanie promocyjne.
Target audience note
Dla dziennikarzy, badaczy działań promocyjnych i wizerunkowych podejmowanych przez polskie samorządy oraz przedstawicieli agencji świadczącej usługi z zakresu komunikacji marketingowej na rzecz samorządów.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności