158664
Książka
W koszyku
Istota i rola wydarzeń w zarządzaniu marketingowym Pojęcie "event'' w teorii zarządzania Powstanie i rozwój event marketingu Funkcje event marketingu Rynek wydarzeń - ujęcie strukturalne Pojęcie rynku wydarzeń Strona podażowa rynku wydarzeń Strona popytowa rynku wydarzeń Zastosowanie wydarzeń sportowych w marketingu wewnętrznym Sport jako zjawisko społeczne i ekonomiczne Planowanie strategiczne w rozwoju sportu Wybrane uwarunkowania dla rozwoju wydarzeń sportowych w miastach Polski Partnerzy dla rozwoju wydarzen sportowych w mieście Formalno-prawne aspekty funkcjonowania wybranych partnerów rozwoju wydarzeń sportowych Zaangażowanie administracji miasta w rozwój sportu na przykładzie miasta Tychy Model zarządzania wydarzeniami sportowymi w mieście Tychy Zastosowanie wydarzeń biznesowych w marketingu zewnętrznym Rola adminisracji miast w procesie organizowania kampani promocyjnych Skuteczność i efektywność wydarzeń w porcesie promocji miasta Zarządzanie promocją miasta z wykorzystaniem wydarzeń biznesowych na przykładzie Katowic Promocja miasta Katowice zwykorzystaniem wydarzeń bizesowych w Międzynarodowym Centrum Kongresowym Koncepcja oceny oferowanych form promocji miasta Katowice z wykorzystaniem wydarzeń biznesowych
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144295 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 135-146. Netogr. s. 147-148.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów i wykładowców akademickich oraz pracowników firm zajmujących się organizacją wydarzeń, a także dla naukowców, badaczy rynku turystycznego oraz marketingu terytorialnego.
Uwaga dotycząca języka
Wstęp także w jęz. ang.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności