Event marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(35)
Forma i typ
Artykuły
(34)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Ludwiński Mariusz
(7)
Haberka Paweł
(4)
Wiercioch Jonasz
(4)
Kolber Dariusz
(2)
Bieda Monika
(1)
Brzozowska Monika
(1)
Cieślikowski Krzysztof
(1)
Dej Łukasz
(1)
Dziadkiewicz Anna
(1)
Fabisiak Justyna
(1)
Gajek-Krawczyk Katarzyna
(1)
Gruszka Andrzej
(1)
Janiszek Bartłomiej
(1)
Jewuła Jacek
(1)
Jurczak Robert
(1)
Kaleta Michał
(1)
Kisiała Jacek
(1)
Kociszewski Kamil
(1)
Kowalczyk Adam
(1)
Kołodziejska Magdalena
(1)
Ksiądzyna Michał
(1)
Laszczkowska Monika
(1)
Ledzion Maciej
(1)
Lizner Michał
(1)
Maciątek Michał
(1)
Miller Grzegorz
(1)
Mitko Aneta
(1)
Nakulska Klaudia
(1)
Nieciecka Małgorzata
(1)
Rabińska Patrycja
(1)
Sosnowski Robert
(1)
Sztobryn Aleksandra
(1)
Tywonek Anna
(1)
Ziemacka Sylwia
(1)
Świderska-Maruszak Magda
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(16)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(35)
Język
polski
(35)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Event marketing
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(760)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(637)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Przedsiębiorstwo
(467)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(5)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(34)
35 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 135-146. Netogr. s. 147-148.
Dla studentów i wykładowców akademickich oraz pracowników firm zajmujących się organizacją wydarzeń, a także dla naukowców, badaczy rynku turystycznego oraz marketingu terytorialnego.
Istota i rola wydarzeń w zarządzaniu marketingowym Pojęcie "event'' w teorii zarządzania Powstanie i rozwój event marketingu Funkcje event marketingu Rynek wydarzeń - ujęcie strukturalne Pojęcie rynku wydarzeń Strona podażowa rynku wydarzeń Strona popytowa rynku wydarzeń Zastosowanie wydarzeń sportowych w marketingu wewnętrznym Sport jako zjawisko społeczne i ekonomiczne Planowanie strategiczne w rozwoju sportu Wybrane uwarunkowania dla rozwoju wydarzeń sportowych w miastach Polski Partnerzy dla rozwoju wydarzen sportowych w mieście Formalno-prawne aspekty funkcjonowania wybranych partnerów rozwoju wydarzeń sportowych Zaangażowanie administracji miasta w rozwój sportu na przykładzie miasta Tychy Model zarządzania wydarzeniami sportowymi w mieście Tychy Zastosowanie wydarzeń biznesowych w marketingu zewnętrznym Rola adminisracji miast w procesie organizowania kampani promocyjnych Skuteczność i efektywność wydarzeń w porcesie promocji miasta Zarządzanie promocją miasta z wykorzystaniem wydarzeń biznesowych na przykładzie Katowic Promocja miasta Katowice zwykorzystaniem wydarzeń bizesowych w Międzynarodowym Centrum Kongresowym Koncepcja oceny oferowanych form promocji miasta Katowice z wykorzystaniem wydarzeń biznesowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144295 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zaplanuj swój event / Katarzyna Gajek-Krawczyk. W: Marketing w Praktyce. 2008, nr 5, s.80-82. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Recepta na firmową imprezę / Jacek Jewuła. W: Marketing w Praktyce. 2004, nr 6, s.11-13. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Event - bliskie spotkanie marketingowe / Dariusz Kolber. W: Marketing w Praktyce. 2003, nr 9, s.7-10. - Warszawa : INFOR, 2003
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Codzienne narzędzia dla event marketingu / Adam Kowalczyk. W: Marketing w Praktyce. 2016, nr 11, s. 52-53. - 2016
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Osobista recepta na event / Michał Ksiądzyna. W: Marketing w Praktyce. 2011, nr 5, s. 76-79. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2011
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Marka z eventem / Mariusz Ludwiński. W: Marketing w Praktyce. 2006, nr 6, s.40-41. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2006
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nakręcanie eventu / Mariusz Ludwiński. W: Marketing w Praktyce. 2006, nr 5, s.41-42. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2006
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Partenon eventu / Mariusz Ludwiński. W: Marketing w Praktyce. 2006, nr 1, s.34-36. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2006
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności