158660
Book
In basket
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Przestałniki działalności marketingowej w przedsiębiorstwie Wpływ środowiska na funkcjonowanie marketingu Rynek docelowy System informacji marketingowej Organizowanie i metody badań marketingowych Studia nad postępowaniem konsumentów Planowanie marketingowe produktu Kierowanie rozwojem produktu Kreowanie marki produktu Kanały dystrybucji i dystrybucja hurtowa Logistyka dystrybucji Dystrybucja detaliczna Podstawy promocji Reklama produktów Aktywizacja marketingowa Public relations i środki popierania sprzedaży Polityka cen Zasady kalkulacji cen Strategie marketingowe Planowanie marketingowe Organizowanie i kontrola działalności marketingowej Kierowanie rozwojem produktów przemysłowych usłu Podstawy markrtingu międzynarodowego Analiza środowiska międzynarodowego Organizowanie marketingu międzynarodowego.
Sygnatura czytelni BMW: VI A 125 @
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 5701, 145214 N (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 144562 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 711-714. Indeks.
Target audience note
Dla studentów kierunków: ekonomia, finanse i rachunkowość, międzynarodowe stosunki gospodarcze, turystyka, zarządzanie, zarządzanie i inżynieria produkcji, zarządzanie publiczne oraz studiów podyplomowych i doktoranckich
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności