158722
Book
In basket
Dojrzewająca branża O tym, jak przegadałem swoją drogę do świata designu UX to wciąż młoda dziedzina Nowy świat Nowa rola Nowy zespół Nowe wyzwania Dobry design to kwestia gustu, ale nie do końca Nie czas na krytykę sztuki Ego i intuicja Zwrot w stronę produktów Zmieniły się podejścia Zmieniła się sieć Zmienił się biznes Świat cyfrowy nie jest mniej prawdziwy Media społecznościowe zmieniły postrzeganie produktów cyfrowych Polityka zmieniła postrzeganie produktów cyfrowych Urządzenia mobilne zmieniły postrzeganie produktów cyfrowych Kultura start-upów zmieniła postrzeganie produktów cyfrowych Właśnie dlatego tylu ludzi ma swoje zdanie na temat twojej pracy Zdolny projektant umie rozmawiać Gdzie kucharek sześć Każdy jest projektantem! Interfejs to Twoje dzieło Praca zespołowa nie tak znowu dobra Przycisk dyrektorski Syndrom strony głównej Komunikacja jest ważna Słowa mają moc Dobra komunikacja zapewnia przewagę Elokwencja to sukces Najlepsze pomysły wygrywają (albo i niekoniecznie) Bądź sprawnym projektantem Skoncentruj się na produkcie, a nie na procesie Wielka trójca Rozwiązanie problemu Prostota obsługi Poparcie Doprowadź to do skutku Zrozumieć relacje Zrozum ich punkt widzenia Dostrzec w nich ludzi Stworzyć wspólne doświadczenia Typowy josh! Rozwinąć empatię Przywództwo i wizja Zadawaj rzeczowe pytania Nawiąż osobisty kontakt Otwórz się na innych Bądź profesjonalny Wskazywanie wpływowych jednostek Wpływowi współpracownicy Wpływowi przełożeni Wpływowi interesariusze z zewnątrz Wartości interesariuszy Historyjki interesariuszy Kierownicy i menedżerowie Programiści Właściciele produktu Menedżerowie projektów Marketingowcy i kreatywni Nawiązuj korzystne relacje Interesariusz to też człowiek Redukcja obciążenia poznawczego Pozbądź się zakłóceń Przewiduj reakcje Spisuj zastrzeżenia Stwórz alternatywne makiety Przygotuj dane Zbuduj sieć wsparcia Klakier Znajdź pomocników Ludzie czują, że to ma znaczenie Próba generalna Wysłuchać znaczy zrozumieć Czynności pasywne Pozwól im się wypowiedzieć Zzwracaj uwagę na to, czego się nie mówi Uprzejma Ula Zniechęcający Zbyszek Wskaż właściwy problem Przestawianie pól danych Powielanie danych Czynności aktywne Przeformułuj: to działa zamiast to mi się podoba Powtórz: chodzi ci o to, że Właściwy stan umysłu Pozbądź się złudzenia kontroli Okiełznaj swoje ego Bądź na tak Ćwiczenie odruchu afirmacyjnego Ujmuj swoim urokiem Zmień słownictwo Przejście Odpowiedź: strategia i taktyka Strategia udzielania odpowiedzi Odwołanie się do szlachetnych motywów Zwiększenie częstotliwości dodawania do koszyka Dodanie przycisku Prototypowanie Taktyka to działanie Porównanie projektów Pokaż wszystkie elementy Zaproponowanie alternatywy Danie wyboru Prośba o wypowiedź W krzyżowym ogniu Opóźnienie podjęcia decyzji Zebranie odroczone Odpowiedź: standardowe komunikaty Biznes Pomaga w osiągnięciu celu Wspomaga wykonanie głównego przypadku użycia Ugruntowuje markę Projekt Wykorzystuje standardowy wzorzec projektowy Przyciąga uwagę użytkownika Tworzy ścieżkę przejścia użytkownika Badania Potwierdzone danymi... Testy użyteczności ujawniły Inne badania wykazują... Hamburgerom dziękujemy Ograniczenia Brakuje zasobów Ograniczenia techniczne Spełnia standardy Odpowiedź: uzyskanie zgody Zdobycie poparcia Bądź bezpośredni Zwróć uwagę na korzyści lub konsekwencje Po zebraniu Spotkanie po zebraniu Popularność po zebraniu Przekaż sprawozdanie Odfiltruj ważne informacje Pomijaj innowacje Nigdy więcej o tym nie wspominaj Poszukaj sprzymierzeńców Zrób cokolwiek choćby nie to, co trzeba Jak przetrwać katastrofę Jak to się stało? Nie zaspokoiłeś konkretnej potrzeby Interesariusz chce mieć poczucie, że został wysłuchany Nastąpiło nieporozumienie Twój projekt nie jest najlepszym rozwiązaniem Interesariusz kompletnie zgłupiał Wprowadzanie zmian, których się nie popiera Subtelne zmiany Element opcjonalny Starannie rozważone położenie Ukryte menu Przygotuj miejsce Nie ma tego złego Odkrywanie innych problemów Bank Zaufania Kiedy się mylisz Przejdź nad tym do porządku dziennego Kozioł ofiarny Wyjdź przed szereg Kiedy się mylisz Malowanie kaczki Zarządzanie oczekiwaniami To już prawie koniec Jeśli nie jesteś projektantem Ślepiec i król Uświadom sobie, że wiemy, co robimy Daj nam możliwość zajęcia się swoją pracą Testy użyteczności i badania Upoważnij cały zespół do szybkiego działania Samodzielny zespół Dostrzeż to, że też jesteśmy ludźmi Używaj przyjaznego języka Dziesięć wskazówek współpracy z projektantami Przygotuj listę kontrolną projektu Miejsce przy stole konferencyjnym Projektować z wizją Zrozum, jakie masz możliwości Obraz jest urzeczywistnieniem fantazji Potrafimy tworzyć takie obrazy Rozwijanie kreatywności Snucie fantazji Trafić do ludzi Nie tylko piksele
Media files:
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 144838 N (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Articulating design decisions : communicate with stakeholders, keep your sanity and deliver the best user experience, 2015
General note
Na stronie tytułowej i okładce nazwa wydawcy oryginału: O'Reilly.
Bibliography, etc. note
Indeks.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności