158660
No cover
Book
In basket
Teorie, podejścia edukacyjne i metody uczenia się wykorzystywane do projektowania zajęć elearningowych Behawioryzm Taksonomia Blooma i jej modyfikacje Formułowanie celów - czasowniki behawioralne Behawiorystyczne ocenianie Konstruktywizm Odmiany konstruktywizmu Konstruktywistyczny nauczyciel Materiały edukacyjne i narzędzia używane do ich stworzenia ocenianie postępów Konstruktywizm w pigułce Konstrukcjonizm Uczeń i nauczyciel w środowisku konstrukcjonistycznym Projekt LEGO / Logo Konektywizm E-learning i blended learning Początki nauczania wspomaganego komputerowo Fiasko edukacyjne Nowoczesny e-learning Blended learning, czyli nauczanie komplementarne Połączenie mediów Aplikacje do tworzenia zajęć blended Zdobycie nowych umiejętnościprzygotowujących do uczenia się Myślenie refleksyjne Myślenie analityczne Myślenie krytyczne Umiejętność współpracy Przyswajanie wiedzy i umiejętności Projektowanie zajęć elearningowych i blended learningowych Efekt synergiczny Sposoby integracji Aktywności synchroniczne i asynchroniczne Komponowanie materiałów edukacyjnych Długość modułów Dostępność Kompozycja stron Linki do materiałów uzupełniających Linearność i nielinearność Trudności wynikające ze złej koncepcji kursu e1earningowego Zapewnienie jakości tworzonych i współtworzonych materiałów learningowych Literatura uzupełniająca poświęcona tworzeni u zajęć w środowisku e-learningowym Aktywizowanie studentów do pracy w środowisku elearningowym Koncepcja metodyczna kursu Struktura kursu Wsparcie Zasoby i aktywności Pytania do samooceny, punkty i zagadnienia do refleksji Zadania aktywne Zadania refleksyjne Zadania kolaboracyjne i kooperacyjne Zadania dialogiczne Tworzenie zasobów i aktywności za pomocą narzędzi platformy Moodle Komunikacja i interakcja Afordancje narzędzi Rodzaje interakcji i komunikacji Wyrażanie emocji Nauczyciel Studenci Dynamika prowadzenia zajęć Ewaluacja Oceny formatywne i sumatywne Quizy i testy Współocenianie i samoocenianie Zalety i wady e-oceniania Założenia behawioryzmu, konstruktywizmu i konstrukcjonizmu widoczne w przykładowych materiałach e-learningowych Literatura uzupełniająca na temat pracy studentów w środowisku elearningowym ocena własnego kursu e-learningowego Zalety i wady e-learningu.
Sygnatura czytelni BMW: VI Y 110
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. M 14393 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia s. [170]-178.
Target audience note
Dla nauczycieli akademickich.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności