158664
Brak okładki
Książka
W koszyku
Teorie, podejścia edukacyjne i metody uczenia się wykorzystywane do projektowania zajęć elearningowych Behawioryzm Taksonomia Blooma i jej modyfikacje Formułowanie celów - czasowniki behawioralne Behawiorystyczne ocenianie Konstruktywizm Odmiany konstruktywizmu Konstruktywistyczny nauczyciel Materiały edukacyjne i narzędzia używane do ich stworzenia ocenianie postępów Konstruktywizm w pigułce Konstrukcjonizm Uczeń i nauczyciel w środowisku konstrukcjonistycznym Projekt LEGO / Logo Konektywizm E-learning i blended learning Początki nauczania wspomaganego komputerowo Fiasko edukacyjne Nowoczesny e-learning Blended learning, czyli nauczanie komplementarne Połączenie mediów Aplikacje do tworzenia zajęć blended Zdobycie nowych umiejętnościprzygotowujących do uczenia się Myślenie refleksyjne Myślenie analityczne Myślenie krytyczne Umiejętność współpracy Przyswajanie wiedzy i umiejętności Projektowanie zajęć elearningowych i blended learningowych Efekt synergiczny Sposoby integracji Aktywności synchroniczne i asynchroniczne Komponowanie materiałów edukacyjnych Długość modułów Dostępność Kompozycja stron Linki do materiałów uzupełniających Linearność i nielinearność Trudności wynikające ze złej koncepcji kursu e1earningowego Zapewnienie jakości tworzonych i współtworzonych materiałów learningowych Literatura uzupełniająca poświęcona tworzeni u zajęć w środowisku e-learningowym Aktywizowanie studentów do pracy w środowisku elearningowym Koncepcja metodyczna kursu Struktura kursu Wsparcie Zasoby i aktywności Pytania do samooceny, punkty i zagadnienia do refleksji Zadania aktywne Zadania refleksyjne Zadania kolaboracyjne i kooperacyjne Zadania dialogiczne Tworzenie zasobów i aktywności za pomocą narzędzi platformy Moodle Komunikacja i interakcja Afordancje narzędzi Rodzaje interakcji i komunikacji Wyrażanie emocji Nauczyciel Studenci Dynamika prowadzenia zajęć Ewaluacja Oceny formatywne i sumatywne Quizy i testy Współocenianie i samoocenianie Zalety i wady e-oceniania Założenia behawioryzmu, konstruktywizmu i konstrukcjonizmu widoczne w przykładowych materiałach e-learningowych Literatura uzupełniająca na temat pracy studentów w środowisku elearningowym ocena własnego kursu e-learningowego Zalety i wady e-learningu.
Sygnatura czytelni BMW: VI Y 110
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 14393 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia s. [170]-178.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla nauczycieli akademickich.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności