158722
Brak okładki
Książka
W koszyku
Relacje jako kluczowy element kapitału niematerialnego organizacji Kapitał niematerialny organizacji Relacje w ujęciu psychospołecznym, organizacyjnym i ekonomicznym Koncepcja kapitału relacyjnego Wartość kapitału relacyjnego - próby pomiaru Zarządzanie relacjami z klientami Istota zarządzania relacjami z klientami Narzędzia zarządzania relacjami z klientami Pomiar kapitału relacyjnego klienta Obsługa klienta podstawą zarządzania relacjami z klientami Wewnętrzny kapitał relacyjny organizacji - zarządzanie relacjami z pracownikami Koncepcja zarządzania relacjami z pracownikami Zarządzanie zaangażowaniem jako element zarządzania relacjami z pracownikami Kulturowe uwarunkowania budowania wewnętrznego kapitału relacyjnego Zarządzanie relacjami z pracownikami w organizacji będącej w kryzysie Relacje wymagają zaufania i autentyczności. Etyczny kontekst relacji z pracownikami Praktyka zarządzania relacjami z pracownikami - przyczynek empiryczny Źródła trudności w zarządzaniu relacjami z pracownikami w ocenie menedżerów z sektora przedsiębiorstw Urzędnicza kadra kierownicza o zarządzaniu relacjami z pracownikami - analiza wyników badania jakościowego Przykład wykorzystania narzędzi CRM w branży farmaceutycznej Studia przypadków Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie banku Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie międzynarodowego przedsiębiorstwa sektora farmaceutycznego Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie przedsiębiorstwa transportowego Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie przedsiębiorstwa z branży kosmetycznej Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie międzynarodowego przedsiębiorstwa z branży odzieżowej.
Sygnatura czytelni BMW: IX B 13 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5777 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony [113]-123.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla pracowników działów personalnych, menedżerów, doradców zawodowych oraz studentów.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności