158660
No cover
Book
In basket
CZYNNIKI KSZTAŁTUJĄCE NOWĄ JAKOŚĆ USŁUG Agnieszka Bieńkowska, Paweł Bieńkowski Otoczenie i zmiany w laboratoriach badawczych funkcjonujących w Polsce - wyniki badań empirycznych Agnieszka Fołtyn Badanie opinii pacjentów na temat jakości oferowanych usług medycznych w stacjonarnym oddziale psychiatrycznym Karolina Jasińska Marketing promocji towaru w sieci sprzedaży detalicznej na podstawie diagramu blueprint Agnieszka Kister, Viktoriia Vovk Ocena jakości usług medycznych - aktualne problemy badawcze w świetle doświadczeń międzynarodowych Alina Śmiłowska Projektowanie nowej jakości usług w procesie zarządzania przez wartości na przykładzie analizy ścieżki klienta w sklepie tradycyjnym Aleksandra Ziarkiewicz, Patryk Feliczek Działania doskonalące jakość wyrobów medycznych zainicjowane postępowaniem reklamacyjnym WPŁYW JAKOŚCI USŁUG NA SATYSFAKCJĘ KLIENTÓW Kamil Berliński, Janusz B. Berdowski Możliwości doskonalenia systemu organizacji sprzedaży w sklepie „Delikatesy" - studium przypadku Benedykt Bober Skuteczność sieci szpitali publicznych w kontekście budowy organizacji zrównoważonej Marek Bugdol Kary wymierzane pracownikom za złą jakość produktów i usług Aneta Kucińska-Landwójtowicz, Regina Mazurek Uwarunkowania działania systemu sugestii w przedsiębiorstwie produkcyjnym - studium przypadku Bartłomiej Suchodolski Subwencja ogólna a jakość usług świadczonych przez powiat na przykładzie powiatu łukowskiego Anna Szeliga-Duchnowska Osobiste doświadczenia a ocena zachowań kontrproduktywnych na przykładzie policji Aneta Szumicka Inspekcje przedzaładunkowe jako jeden z elementów ochrony konsumentów i budowania zadowolenia wśród odbiorców finalnych opakowań jednostkowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością KONSEKWENCJE NOWEJ JAKOŚCI USŁUG Tadeusz Borys Egocentryczne i ponadegocentryczne tendencje w konsumpcji Małgorzata Krajewska-Nieckarz Rozwój zawodowy pracowników w nowych typach organizacji Teresa Nowogródzka Rozważania teoretyczne na temat rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji XXI wieku Adam Skrzypek, Marcin Sudoł Uwarunkowania i konsekwencje nowej jakości infrastruktury drogowej w Polsce Elżbieta A. Studzińska Wpływ jakości usług bankowych na satysfakcję klientów Wioletta Wereda, Dariusz Prokopowicz Bieżące i perspektywiczne cele prorodzinnej polityki społecznej opartej na programie „Rodzina 500 plus" Łukasz Wojtowicz, Małgorzata Lotko, Aleksander Lotko Poziom i wielowymiarowość kompetencji cyfrowych osób bezrobotnych w subregionie radomskim Bartłomiej Zinczuk Wybrane przejawy mobbingu w opinii kobiet zatrudnionych w polskich przedsiębiorstwach w świetle wyników badań własnych
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 145335 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności