158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZYNNIKI KSZTAŁTUJĄCE NOWĄ JAKOŚĆ USŁUG Agnieszka Bieńkowska, Paweł Bieńkowski Otoczenie i zmiany w laboratoriach badawczych funkcjonujących w Polsce - wyniki badań empirycznych Agnieszka Fołtyn Badanie opinii pacjentów na temat jakości oferowanych usług medycznych w stacjonarnym oddziale psychiatrycznym Karolina Jasińska Marketing promocji towaru w sieci sprzedaży detalicznej na podstawie diagramu blueprint Agnieszka Kister, Viktoriia Vovk Ocena jakości usług medycznych - aktualne problemy badawcze w świetle doświadczeń międzynarodowych Alina Śmiłowska Projektowanie nowej jakości usług w procesie zarządzania przez wartości na przykładzie analizy ścieżki klienta w sklepie tradycyjnym Aleksandra Ziarkiewicz, Patryk Feliczek Działania doskonalące jakość wyrobów medycznych zainicjowane postępowaniem reklamacyjnym WPŁYW JAKOŚCI USŁUG NA SATYSFAKCJĘ KLIENTÓW Kamil Berliński, Janusz B. Berdowski Możliwości doskonalenia systemu organizacji sprzedaży w sklepie „Delikatesy" - studium przypadku Benedykt Bober Skuteczność sieci szpitali publicznych w kontekście budowy organizacji zrównoważonej Marek Bugdol Kary wymierzane pracownikom za złą jakość produktów i usług Aneta Kucińska-Landwójtowicz, Regina Mazurek Uwarunkowania działania systemu sugestii w przedsiębiorstwie produkcyjnym - studium przypadku Bartłomiej Suchodolski Subwencja ogólna a jakość usług świadczonych przez powiat na przykładzie powiatu łukowskiego Anna Szeliga-Duchnowska Osobiste doświadczenia a ocena zachowań kontrproduktywnych na przykładzie policji Aneta Szumicka Inspekcje przedzaładunkowe jako jeden z elementów ochrony konsumentów i budowania zadowolenia wśród odbiorców finalnych opakowań jednostkowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością KONSEKWENCJE NOWEJ JAKOŚCI USŁUG Tadeusz Borys Egocentryczne i ponadegocentryczne tendencje w konsumpcji Małgorzata Krajewska-Nieckarz Rozwój zawodowy pracowników w nowych typach organizacji Teresa Nowogródzka Rozważania teoretyczne na temat rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji XXI wieku Adam Skrzypek, Marcin Sudoł Uwarunkowania i konsekwencje nowej jakości infrastruktury drogowej w Polsce Elżbieta A. Studzińska Wpływ jakości usług bankowych na satysfakcję klientów Wioletta Wereda, Dariusz Prokopowicz Bieżące i perspektywiczne cele prorodzinnej polityki społecznej opartej na programie „Rodzina 500 plus" Łukasz Wojtowicz, Małgorzata Lotko, Aleksander Lotko Poziom i wielowymiarowość kompetencji cyfrowych osób bezrobotnych w subregionie radomskim Bartłomiej Zinczuk Wybrane przejawy mobbingu w opinii kobiet zatrudnionych w polskich przedsiębiorstwach w świetle wyników badań własnych
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145335 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności